Wat doen jullie met de oudste als de bevalling begint?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miekjepiekje, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het haha. Ik zie allemaal beren, terwijl ik eigenlijk echt genoeg opties heb. Ouders en schoonouders wonen op 10 minuten rijden en zus en schoonzus wonen allebei om de hoek. Maar m'n schoonmoeder heeft/ had borstkanker en net een traject van chemo en bestraling achter de rug. Die belast ik liever niet. En m'n zus en schoonzus hebben het allebei ook druk zat. Het is dus eigenlijk meer mijn gevoel dat je ze niet "lastig" wil vallen.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Zoals we het hadden "gepland"
    Toen het serieus werd rond 4 uur in de ochtend eerst vk gebeld gerekt tot 6.
    Toen heeft mn man hem naar opa gebracht op 20 min rijden en 20 min terug.
    Ik ondertussen naar het ziekenhuis ivm stagnatie in de ontsluiting (net als de bij de oudste met keigoede weeen blijven steken op 2 cm zeer frustrerend)
    Mn man is daar ook heengekomen na het wegbrengen.
    Daar vliezen gebroken toen ging het snel na 2 uur en na 6 min persen was hij er al.

3. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    De vorige keer werd ik ingeleid en heeft zl bij opa en oma gelogeerd en gespeeld en kon hij 's middags naar zijn zusje komen kijken. Daarna weer mee met opa en oma, want ik moest nog in het ziekenhuis blijven slapen en het was wel zo gezellig dat mijn man nog even bleef. Nu wil ik graag thuis bevallen...

Doe mij deze optie maar ;) :D

Deel Deze Pagina