Ik heb gewerkt van 6-12, dat was het wel zo’n beetje. Verder geen plannen en niemand in huis wil iets verzinnen, dus ik ben er ook wel een beetje klaar mee.
Wij zijn vanmorgen eerst naar de kerk geweest, toen geluncht en vanavond gaat de BBQ aan. Morgen gaan we uitgebreid ontbijten en vieren we de verjaardag van één van de kinderen; en komt er heel de dag door visite. Heerlijk zo’n weekend!
We hebben vrijdag en vandaag de caravan opgezet voor het nieuwe seizoen en zitten nu heerlijk in het zonnetje op de camping. Straks kinderen eieren zoeken. Morgen lekker thuis en ga ik hele dag achter de naaimachine zitten haha
Vrijdagavond asperges gegeten bij mijn ouders, gister met zijn 3 wandeling door het dorp en even op het terras gezeten, vandaag brunch met vrienden bij ons en of vanmiddag of morgenmiddag 2 uurtjes naar de Efteling. En morgenochtend ga ik voor het eerst sinds weken zonder pijn het sporten weer opppakken.
Alleen paasontbijt gedaan, iets uitgebreider dan ik normaal wel eens doe op zondag puur voor dochter. Heb er totaal niks mee, eet net zo lief op andere dagen wat lekkers met familie etc. Morgen werken
- Bijkomen en uitrusten van de uitvaart die we gisteren hadden - Lekker in de voortuin in het zonnetje zitten. Me vervelen en tegelijkertijd nergens zin in hebben. - Op zoek zijn naar een leuke/stoere/unieke kitten naam want binnenkort krijgen we gezinsuitbreiding. Me inlezen over het ras en mijn online winkelmand volgooien met de leukste en mooiste benodigdheden.
Paasbrunch met het gezin, lekkere strandwandeling gemaakt met de hond en net terug van visite bij mijn schoonouders. Vanavond gewoon thuis kip met groente en rijst maken. Morgen nog geen idee.
Gister naar schoonouders geweest en daar lekker gegeten. Vandaag eieren gezocht en even naar de kinderboerderij en de speeltuin geweest, was heerlijk weer. Morgen gaan we naar een optreden van K3 voor de meiden en hoop ik nog een rondje te kunne skeeleren.
Wij hebben heerlijk ontbeten in onze caravan. Gewandeld in de bossen. En de kinderen hebben gespeeld op de camping. Heerlijk weertje. Zelf nog een klein rondje op de racefiets gedaan. Morgen gaan de kinderen op de camping eieren zoeken. En gaat man nog mountainbiken.
Vanochtend hardgelopen en tussen de middag paaslunch. Onverwacht bleef vriendinnetje van dochter ook mee eten. Die ging ook mee naar Geertjes Hoeve, zo'n hele grote kinderboerderij. Druk! Lekker weer ook natuurlijk. Morgen geen idee. Beetje huishouden en dochter wil nog paaseieren zoeken. Dat zijn we vandaag vergeten.
Vanochtend naar de kerk geweest, vanmiddag met de ene kant van de familie geborreld en morgen lunchen met de andere kant van de familie. Hoop dat het morgen ook een beetje droog is, dan nog even in de tuin aan het werk.
Vandaag de hele dag in de keuken gestaan met mn man. 2 quiches, 1 lasagna en 3 taarten gemaakt. Morgen vieren we de verjaardagen van mn man en oudste zoon.