wat doen jullie met de soldaatjes van je man na de daad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door afteranne, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    Ik ga eigenlijk altijd meteen er na naar het toilet...
    kan er niks aan doen maar moet gewoon....en dan ga ik ook gelijk meteen ff met een washandje schoonmaken... of af en toe douchen ligt er maar net aan.

Ik ben meteen "de eerste ronde" zwanger geworden dus ik denk niet dat het zo veel uitmaakt.

Misschien moet hij boven op? dan hoeft je denk ik niet echt lang te blijven liggen?

haha;)

2. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    wat een heerlijke reacties allemaal hihihi! Het is hier ook inderdaad zo dat ik 9 van de 10 keer moet plassen en dan daarna even een washandje erover haal, is zo gebeurd toch? Mijn man en ik staan vaak op elkaar te wachten om nog even te mogen plassen dus echt onromantisch vind ik het niet dat ik me even snel ga wassen... (is hij meestal aan het plassen) manlief staat daar ook nuchter tegenover hoor. We blijven best nog even liggen hoor even kleppen maar dat duurt niet lang, een minuut of 10 misschien... Even iets wat me nu te binnen schiet, stel dat je een tampon inbrengt na de daad, is dan alles niet gewoon opgelost? of zou dat niet goed zijn? Misschien zuigt die tampon wel alle soldaatjes op....

3. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    haha wat een mens wel niet allemaal bedenkt he, om een ukkepuk te mogen krijgen! hihihi!

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jeetje, wat zullen de meesten van jullie mij een smeerkees vinden :) ;)

Ik ga altijd goed plassen voordat ik naar bed ga/we gaan vrijen. En dan als mn man is klaargekomen dan prop ik altijd ff een zakdoek/doek/onderbroek of wat dan ook (iets wat er voor zorgt dat niet alles op het laken druipt) tussen mn benen en dan val ik heerlijk in slaap, lekker tegen mn mannetje aan. Niets niet al zn zaad wegwassen/wegspoelen etc etc.

Ik snap niet dat jullie het vies vinden om te blijven liggen, dat jullie het vies vinden om zn zaad daar te houden. Je doucht 's ochtends toch, en je bent toch niet vies van je eigen mannetje?

5. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    handdoekje eronder, ff blijven liggen, tamponnetje erin, lekker dicht tegen elkaar aankruipen en slapen maar. Morgen zien we wel weer verder!

6. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    als het er in zou blijven dan zou ik het allemaal absoluut geen probleem vinden hoor! maarre het loopt eruit en niet zo'n beetje ook. De lakens komen eronder, hij plakt, ik plak... Heeft mijn man nou zo'n enorm groot peleton soldaatjes of hebben meer meiden hier last van? Maar ik leer al wel van dit topic dat ik er ook gewoon iets tussen kan doen, ik vind een handdoek meenemen wel een goede tip... nooit aan gedacht....

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik ook, en voor de daad plas ik ook altijd, just in case :)

na de kinderwens ben ik ook 10 min gaan liggen met zover het me lukt benen omhoog. vroeger moest ik ook altijd zo snel mogelijk naar de wc :oops: maar de kinderwens is groter

grappig om hierover te praten, normaal hoor je dit van niemand,
    wel fijn dat je "taboe" dingen hier wel spreekbaar kan maken

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zo deed ik het ook. Na de daad lekker blijven liggen met een handdoek of t-shirt tussen je benen en dan lekker slapen, de rest zien we morgen wel. Soms moest ik erna wel plassen maar bleef ik gewoon even liggen en ging daarna naar de toilet. Het heeft i.i.g gewerkt ;)

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik blijf even liggen en ga daarna plassen. Dan ga ik weer lekker mn bedje in. Vind het zelf een raar idee om (wanneer we savonds klussen) te gaan douchen, maar das persoonlijk. Natuurlijk wel als we daarna nog weg moeten ofzo

10. angelina23

angelina23 Niet meer actief

Als wij sex hebben dan gooien we ook snel een handoek eronder en dan blijf ik ook iets van 20 minuten liggen soms wel 30 het ligt eraan goed mn bekken kantelen en daarna ga ik lekker plassen,eventueel lekker wassen of douchen mar doen we een vluggertje dan let ik er niet op t moet wel leuk en ontspannen blijven goede sex voor de sex is ook belangrijk en t moet niet zo worden dat t nu moet omdat t je tijd is ofzo,(ik weet dat als mensen er al heel lang over doen dat dit wel belangrijk is dus ik wil niemand op zn ziel trappen)

11. angelina23

heeey das een handige tamponnetje erin! ;)

12. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Wij gingen erna met z'n tweeen met de benen tegen de muur omhoog :D ff alles er goed in laten zakken en dan na paar minuten naar de wc ff schoonplassen. Als je gevoelig bent voor een blaasontsteking dan moet je wel!
    Was binnen twee maanden raak dus die handstand is een aanrader :)

Succes

13. angelina23

hahaha leuk al die verhalen hopelijk kom ik ook snel met goed nieuws hihi

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    mm ik heb echt geen handoek nodig voor al die soldaatjes die er uit lopen bij sommigen.. zou dat wel goed zijn dan.. hooguit een vlek ter grootte van een oude rijksdaalder..

Ga me nu afvragen of mijn mannetje wel genoeg produceert.. :(

15. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Heeft niets met elkaar te maken, is gewoon vocht. Als dat zaad zou zijn, zou dit betekenen dat je zaad met het blote oog kon zien en dat is niet hè... ;)
    Net zoals het bij jou niet uitmaakt hoeveel vaginaal vocht je hebt voor je vruchtbaarheid.

Zie volgende link, vooral de eerste alinea: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    pfff nou vond het wel even spannend hoor! Bedankt voor je linkje :)

Werd er wel even onzeker van al die handoeken die men onder zich moet neer leggen om de boel niet te smerig te laten worden.. omg.. lol..

Daarom doe ik dus lekker mijn broekje weer aan na de tijd.. :)

Loop nog wel een beetje te trillen trouwens.. ril..ril..
    hoeveel is 2 ml?

Stel nou dat 1 man minder zaad/vocht verspreid (laten we het zo noemen) en een 2e man meer verspreid, kan het dan toch zijn dat er bij beide hetzelfde volume binnenkomt, maar dat bij de man die veel produceert er ook meer naar buiten komt?

17. lovely xXx

16 mrt 2009
    23
    0
    0
    brabant
    Wel grappig om te lezen want bij iedereen is het volgens mij hetzelfde :)
    Voordat we met kindjes bezig waren stond ik na de daad altijd meteen op en liet alle soldaatjes eruit rollen maar tegenwoordig blijf ik lekker liggen..veel te bang dat het niet lang genoeg is.hahah erg onzeker allemaal he!?!
    Ook al denk ik wel dat je na een half uurtje wel weer kunt gaan staan en je lekker wassen..

x m

18. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    voor we met een beeb bezig waren en nu we al een maand of 14 bezig zijn voor een beeb, bij ons is er niets veranderd.

Ik slaap zo ie zo al zonder iets aan en als we klaar zijn hebben we een handdoek die zorgt dat het bed droog blijft en vallen we lekker in slaap. smorgens gewoon douchen. als ik midden in de nacht moet plassen dan veeg je wel weg wat er dan nog uitkomt.

Nog nooit een blaasontsteking gehad of wat dan ook dus blijf lekker zo doorgaan hihi

19. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    wij hadden eerder (voor het maken van de beeb) altijd meteen na de daad een plasstop, allebei even wassen en plassen, en dan lekker samen na kroelen met een schone onderbroek!
    Nu gooi ik mijn benen over zijn heupen (hij ligt op zijn zij) en blijven we samen nog even liggen. Een minuut of 10 en dan wassen en plassen... tja wat je er al niet voor over hebt....

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik zie je banner en bedenk me dat via onderstaande link je wel banners kunt maken die wel zo lang zijn dat alles erop past (is voor jezelf ook duidelijker)

http://www.lilypie.com/get_pregnant.php

liefs!

Deel Deze Pagina