Soms dan ben ik zo blij met dit forum! Er zijn wel eens dingen waar ik mee zit en die vraag ik dan toch maar niet en dan is er altijd wel een ander die het vraagt. Deze vraag was ik nooit opgekomen, maar vind m wel goed haha. Eerst dacht ik altijd dat er iets niet klopte met mij omdat na de seks zijn goedje er weer uit kwam. Ik dacht...'dat hoort toch niet?'. Maar ja blijkbaar wel. Nu even antw. op de vraag! Voor dat wij gaan klussen ga ik altijd naar de wc en na het klussen blijf ik tusen de 15 en 30 minuten liggen met mn bekken gekanteld. Sinds we bezig zijn voor een ukje ga ik daarna niet plassen, maar ga de volgende ochtend douchen. Wel lek ik na die 15 tot 30 minuten uit.
Hihihi wat leuk allemaal. Hier ligt het eraan. Als ik gelijk erna moet plassen dan doe ik dit ook. Zoniet doe ik mijn onderbroek weer aan en dan gaan we gewoon lekker slapen.
Hoi allemaal, Na de eerste twee maanden ging ik gelijk naar de wc en daarna even wassen, derde maand, bleef ik 20 min liggen met kussentje onder de kont en een ijskoud washandje tussen de benen, hahah. Het heeft blijkbaar geholpen want ik heb vrijdag positief getest en ben nu 4 weken zwanger.
hihi... leuk die verhalen. Dacht dat ik een uitzondering was haha... Eerder ging ik altijd meteen naar de wc, maar nu we voor het eggie gaan blijf ik altijd ff 15 min. liggen en daarna schoonmaken
ik blijf meestal een kwartiertje liggen en doe er dan een tampon in...en dan gewoon rustig in slaap vallen hihihi de volgende morgen was ik me wel
jah ik blijf ook altijd nog ff liggen en ze zeggen dat het goed is om klaar te komen na je mannetje dus dat proberen wij deze maand uit hihi wat een dethails altijd maar indd dan ff een handoekje je er onder voor de gene die de verkeerde kant op zwemmen en dan ff plassen meestal en de volgende dag pas douchen en ik ben nu ook wel benieuwt naar het koude washandje : hihihi
Gisteravond toch maar eens een washandje meegenomen en er tussen gedaan na het sexen en inderdaad voor die tijd even goed wezen plassen. Alles opgelost! Heb ik maar weer mooi van jullie geleerd! Maarre dat 10 of 20 minuten met de benen in de lucht, godskanonne zeg, dat is toch niet vol te houden meiden!
Meiden ik bleef ook altijd liggen.maar deze keer helemaal niet op gelet,gelijk naar de wc gegaan.Als die ene zaadcel er moet komen,komt hij er wel..Succes
haha ik lig sinds we voor het eggie gaan 20 min met de billetjes omhoog, dan onderbroek met inlegkruisje in aan en tv kijken tot ik moet plassen ( vrij snel) en anders na 20 min nd wc en weer naar bed met een inlegkruisje. ik maak alles erna altijd schoon met vochtig toiletpapier op het toilet. heel snel en schoon. enorm handig.. lekker fris weer dan.
ik ga meestal ook lekker slapen, maar ik hou er regelmatig een blaasontsteking aan over... mijn vruchtbare dagen zijn nu ook bijna over, en ik heb sinds vandaag weer een blaasontsteking net bij de dokter anti biotica gehad.
Ik blijf altijd liggen, veeg met een zakdoekje/handdoek weg wat eruit is gelopen, trek m'n onderbroek aan en ga lekker slapen De volgende dag ga ik zoals iedere dag weer douchen. Ik probeer trouwens wel altijd klaar te komen na mijn vriend, helaas nog zonder resultaat (we zitten al in de 13e ronde).
ik ga/ging altijd direct douchen.. en niet blijven liggen ofzo.. er komen zoveel tientallen miljoenen zaadjes vrij, en er hoeft er maar 1 de weg te vinden.. dus je hoeft echt niet te blijven liggen hoor.. bij mij is het ook gelukt en bij vele anderen ook.. de eerste zaadcellen bereiken al binnen 30 minuten de eileider overigens
hihihi dan schrikken de soldaatjes en dan zwemmen ze snel naar binnen Ik ben ook erg benieuwd waarom een nat washandje.