wat doen jullie met de soldaatjes van je man na de daad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door afteranne, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Ik was ook benieuwd en heb eens "koud washandje + zwanger worden" ingegeven op google :) . Zou blijkbaar zijn omdat sperma steeds naar het warmste plekje zwemt ofzo :) .

2. angelina23

angelina23 Niet meer actief

okeeeeee gelijk uittestten als ik t ga doen:p:p:phihihih

3. Linda2068

Linda2068 Lid

20 feb 2009
    11
    0
    0
    Budel
    Ik blijf ook altijd lekker liggen. Een inlegkruisje of een doekje in mijn onderbroek en een minuut of 20 met een kussen onder mn billen.
    En dan lekker gaan slapen. De volgende morgen even fris wassen.
    Maar bij ons nog steeds niet gelukt, zijn in de 10e ronde.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hihi als dat washandje helpt dan pak ik vanavond na het klussen een bevroren compres uit de vriezer hahaha...of vriezen dan de staartjes van de soldaatjes vast? Of heb ik dan een probleem daarna omdat dat compres vast zit hihihi

5. angelina23

hahaha ik ben kraamverzorgster en dan raden we t ook altijd aan om te koelen met een compres voor hechtingen of een zwelling maar dat mag nooit bloot op de huis altijd een hydrofiele washand of een dun washandje er om heen anders krijg je verbrandingsplekken!

6. angelina23

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja weet ik hihi, ben apothekersassistente...hou wel van een geintje :p. Het idee alleen al...een bevroren compres!

ps: super leuk beroep wat je hebt, wilde ik ook in eerste instantie. Was alleen geen werk in te vinden toen en toen ben ik een andere opleiding gaan doen.

8. angelina23

whahaha fieuuhhhh hihi ik schrok al!
    nee moet er ook niet an denken maar de meeste vrouwen vinden t heeerijk ook met stuwing enzo.
    ja heel mooi beroep we zoeken nog mensen!we hebben te kort hoor ik ben ook pas gediplomeerd

9. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Met zo'n koud washandje moet je toch meteen plassen?
    hahaha......ik kies toch voor het klaarkomen!

10. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Wanneer wij savonds sex hebben gehad, dan blijf ik altijd wel lekker liggen, meestal doe ik of een onderbroekje aan..of ik pak een handdoekje. Wanneer ik naar de douche ga om me meteen te wassen, dan loopt alles er weer uit, en dan ben ik bang dat er niks bij mijn eitjes komen.
    Maar wanneer we overdag een vluggertje maken, dan was ik me wel altijd

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    owwww het begint meteen weer te kriebelen als je dat zegt haha. Doen jullie ook aan interne opleidingen? Of gedeeltelijk school en verder in de praktijk leren? Enne waar zitten jullie ;) Misschien woon ik wel dichtbij haha. Woon in de buurt van tiel en aan de andere kant amerongen. :D

Liefs

12. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Bij ons gelukkig niet veel anders dan bij de rest:
    na het kroelen een kussen onder de bips, handdoekje er tussen/onder en een minuut of 20 blijven liggen, met de beentjes wat omhoog/opgetrokken.
    Plassen (en wassen:) doe ik meestal al ervoor, zodat ik erna niet meer uit bed hoef.
    Ik heb wel eens ergens gelezen (hier geloof ik) dat het beter zou zijn om een vollere blaas te hebben tijdens het klussen, ivm de stand van je baarmoedermond of zoiets? Maar hebben we nog niet geprobeerd...

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    dat zou heel goed kunnen kloppen omdat je baarmoeder dan lager zit. Dus dan schieten de soldaatjes er beter in. Heb ooit wel eens met volle blaas geklusd, maar ik vind het echt niet fijn en kan dan niet ontspannen haha

14. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    dat lijkt me echt niet prettig!

15. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Ik ben eigenlijk altijd degene die na de sex in slaap valt :D Na de daad doe ik meestal een klein handdoekje tussen mijn benen, even een lekker tukje en daarna plassen. Of als het 's avonds laat is dan slaap ik gewoon tot de volgende ochtend.
    Ik heb liever geen sex voordat we ergens heen gaan want ook na het douchen loopt er meestal nog spul uit, dan kan een inlegkruisje ook wel maar het ruikt dan toch wat meer als anders...

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik lig helemaal dubbel hier! Wat een leuk onderwerp...hihi.

Ik ben ook van het klussen, doekje ertussen, lekker blijven liggen, maar dan wel ff naar het toilet hoor.

De stoere bikkels zijn alláng weg en aan die dooie dingen heb je toch nix meer... :D

17. angelina23

hahaha ik heb een opleiding van 3 jaar in 1 jaar gedaan heeeeeeel heftig maar heel leuk ben nu blij dat ik t gedaan heb,bij mij was t 10 weken 4 dagen in de week school,toen een tijdje praktijk dan ga je met een kraamverzorgster meelopen en iedere keer mag jij dan wat meer doen.
    dan nog 8 weken van 4 dagen school verdeeld over dat jaar en iedere keer tussendoor loop je met een kraamverzorgster mee en dan gaat zij bijvoorbeeld 2 uur op een stoel zitten en dan moet jij t helemaal overnemen.

en zo bouw je dat op totdat je een paar uur alleen loopt en dan gaat de kraamverzorgster weg.

nou en dan ga je helemaal alleen lopen met om de dag een bezoekje ofzo,dan 1 keer in de week een bezoekje en dan helemaal geen bezoek meer en dan loop je echt alleen en is er dan wat dan kan je altijd bellen.

met thuisbevallingen is t nog steeds niet gelukt ik heb er nu pas 1 gezien dus daar krijg ik nog begeleiding bij(je moet de verloskundige assisteren he?)
    ik werk bij yunio t is echt super geregeld hoor kijk maar eens op www.yunio.nl echt!xxx an :)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    op die manier zou ik de opleiding dan ook willen doen. Ik hou wle van hard werken. ik ga even op de site kijken! Dank je ben heel benieuwd!

De site doet het niet :S

Ben ook heel benieuwd hoeveel uur je dan maak en hoeveel ik dan zou gaan verdienen, ik verdien nu namelijk aardig goed!

19. Joss

Joss Lid

9 mrt 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Wauw! Ik dacht inderdaad ook echt dat ik de enige was met dit probleem. Niet dus! Ik neem inderdaad ook na de sex een handdoek mee en ga erop liggen om zo de lekkage op te vangen. En dan de volgende dag heerlijk douchen.

20. angelina23

ik verdien meer voor 32 uur daar dan 38 uur in de winkel je kan verschillende contracten krijgen in je opleidingsjaar krijg je een leerlingsalaris dat is ook lekker te doen,school word helemaal betaald.

en je werkt wel altijd 8 dagen in de week en ik heb dan 3 of 4 dagen vrij en werk je bijvoorbeeld 24 uur dan doe je 2 gezinnen in de maand.....

Deel Deze Pagina