Die opleiding die jij hebt gedaan die gaat mijn collega ook doen! Ze vertelde precies wat jij nu ook verteld. Waar in Gelderland zit Yunio? De site is heel langzaam, dus lukt me niet om het te vinden...Ik werk nu in de apotheek en dat verdiend heel goed, ben sinds juli 2008 afgestudeerd. Maar ik verdien liever iets minder met iets wat ik heel leuk vind dan meer met wat ik nu doe! Kan je me daar niet even aankaarten hihi
Whahaha ik zie dat er een storing is ik zal morgen ook wel even nog kijken voor je anders heb ik wel iets waar je naartoe kan mailen ik moet nu eten koken voor mn mannetje maar morgen kom ik hier op terug goed? ze zijn echt flink op zoek dus misschien maak je wel een goede kans ik zit bij regio bunnik mar je hebt ook regio ede en doetichem xxxx an
Wij dachten ook altijd dat we de enige waren die een handdoek in de buurt hadden liggen... Na de daad benen de lucht in, kussen eronder en na een half uur naar de wc.
Lekker tegen mekaar aan blijven liggen en in slaap vallen. Onderbroek aan?....zie ik het nut niet zo van in.
Ik heb ooit lang geleden eens een paar keer het plassen/wassen ritueel niet gedaan en al die keren een blaasontsteking opgelopen, dus....nee, ik sla dat nooit over! Liever even ongezellig twee minuutjes naar de badkamer en dan weer lekker in bed kruipen dan minstens een dag pijn en ongemak!
Hihi, erna een handdoek, even normaal blijven liggen ( geen kussen, handstand, zijdelingse pose e.d. ), dan plassen en weer in bed kruipen. Soms blijf ik liggen of als ik daarna weg moet gaat er tampon in of gebruik ik inlegkruisje. Want het komt er op de vreemdste momenten weer uit haha!
Wij hebben hier ook altijd een handdoek. Ik blijf na de sex wel altijd liggen maar ik veeg altijd wel met de doek even. En dan zit er altijd een hele klodder op.. En ik denk dan dus dat alles op de handdoek zit inplaats van in mij..
Even blijven liggen, knuffelen, en dan naar de wc, anders kan ik de volgende dag naar de huisarts met een blaasontsteking.
We zijn nu toch al zo lekker bezig...kan ik er vast nog wel een vraag bovenop gooien hihi Als jullie dan gaan "uitlekken", loopt het prutje er dan echt uit als klodders of is het vrij dunnig? Ben namelijk benieuwd of je daar ook nog iets uit kan opmaken...wat "normaal" is of niet normaal
ha mensen. Ik lig een poos met de billen omhoog maar ik heb op deze site bij: vraag aan de verloskundige deze vraag gesteld en zij gaf aan dat het helemaal niks uitmaakt of je met je billen omhoog gaat liggen omdat szaad de weg toch wel weet en helen kan. Dat zei ze................tja het geeft mij wel een goed gevoel haha. ik denk dat ze wel sneller en beter naar hun plek zwemmen maar dat maakt dus niks uit haha. mmmm moeilijk..........
heej ik lig ook omhoog met de billen maar ik heb de vraag gesteld bij : vraag aan de verlosk. en die zegt dat het niks uitmaakt......
ho ik dacht dat die eerste niet geplaatst was . vandaar nog een bericht maar dat de verkorte versie haha.
Blijf meestal even liggen, en daarna veeg ik het af en douche ik 's morgens OF - als ik erna nog van alles ga doen in huis of ik moet weg, dan was ik me.
Toen wij voor het eggie gingen viel het me op dat ik in mijn vruchtbare dagen ik eigenlijk helemaal niets verloor. Ik blijf altijd even liggen en dan ga ik naar de wc om te plassen en af te vegen. Ik vind het uitloop gevaar ook vies dus daar begin ik ook niet aan hahaha
Hallo allemaal Zag dat het washandje veel reactie gaf. Het zou zijn omdat zaad naar het warmste plekje gaat en dus wegzwemt van het het koude. haha
Ha ha moest ff lachen toen ik de titel van dit onderwerp zag. "Wat doen jullie met de soldaatjes van je man na de daad?" Het eerste dat in mij opkwam: "...Nou, ik begin altijd nog even een goed gesprek met ze..." Sorry...ik ben erg flauw op t moment...heb wat zout nodig, maar niemand thuis hier..just me...
geeft niet hoor, vind m wel leuk haha Toen ik de titel voor t eerst las dacht ik: 'nou, laten marcheren natuurlijk!' Dus je bent niet de enige hihi Fijne avond nog