ik moet zeggen dat die keer waarvan ik zwanger geworden ben dat ik meteen opgestaan ben dat was op zondag morgen en die keer daar voor op donderdag, dus ik dacht dat t toch niks zou worden hahaha. maar ja hoor ik was dus wel degelijk zwanger. en nu ik ze niet meer nodig heb ga ik gelijk naar de wc om te plassen .
Tijdens vruchtbare dagen niets verliezen? WOw! Ken ik niet. Vrijen wij dan op de verkeerde momenten? Ook al blijf ik liggen met 'n t-shirt en doezel nog wat verder, dan eh... nog als ik naar het toilet ga. Heb ik heel veel slijm wat ik weg kan vegen. Zelfs als ik heel vruchtbaar zou moeten zijn.
sorry Ben juist helemaal niet iemand die dit soort vragen stelt normaal haha. Heb ze wel in mn hoofd, maar daar blijven ze dan zitten . Vroeg het eigenlijk doordat ik t raar vind dat het er allemaal uit lijkt te lopen bij mij. Dan denk ik dat er misschien iets niet goed is...
whahaha ik durf er ook nooit over te praten hoor maar ik zie dat iedereen zo open is nou dan is t toch goed?
toen ik dit onderwerp voor de eerste las dacht ik wat ben ik blij dat ik niet de enige ben tja je bespreekt dit niet zomaar met jan en alleman hihi Maar moet zeggen dat ik wel een hoop aan de tips heb....of ze hebben gewerkt dat zal de tijd uitwijzen. Maar blijf nu ook lekker liggen met mijn mannetje. Ik mag van hem niet eens omhoog want dan roept ie al zonde dadelijk verlies je de belangrijkste
oww meiden! ik ben blij dat ik niet alleen ben! we moeten er vaak hartelijk om lachen als we nog naknuffelen en het er dan 'uitlekt'! wij hebben ook altijd (heel romantisch) een handdoek klaarliggen. na de daad even liggen en dan naar wc, moet altijd plassen na de daad...! overdag altijd douche, is het savonds dan na het plassen : slapen!