Help zoveel poepluiers!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ooooow mijn jongeste heeft al vanaf woensdag elk uur een poepluier of nog wel vaker! Het stinkt enorm! Net alsof er bedorven kaas in zijn broek zit, heel zurig ruikt het. Het is niet echt dun maar het lekt wel overal doorheen! Verder heeft hij geen koorts. Vanochtend wel iets hoger dan normaal namelijk 37,5 maar niks bijzonders. Hij is af en toe wat pieperig maar verder niet echt anders dan normaal.

Zijn ontlasting is heel slijmerig en het lijkt wel een een soort mouse.

Waar heeft hij toch last van?

2. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Zou hij misschien tandjes kunnen krijgen? Je kunt dat voelen in zijn mond,bobbeltje of zelfs al een puntje. Of is dat met 4 mnd te vroeg? Mijn dochter was er nl wat aan de late kant mee.

3. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Mijn zoontje heeft precies het zelfde gehad! Duurde dikke 2 week en nu is alles weer normaal. Weet ook niet precies wat het was. Misschien klein virusje

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hier zijn zulke luiers standaard bij tanden en kiezen die doorkomen, maar hij heeft het ook een keer gehad met een buikvirus. Duurde een goede week (ben er toen uiteindelijk ook even mee naar de HA geweest), maar ging vanzelf over. Zolang hij goed drinkt en niet heel ziek lijkt (hangerig, apathisch) hoef je je niet echt zorgen te maken. Maar vervelend is het wel.

Beterschap!

5. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ja drinken is dramatisch maar dat heeft hij altijd al gehad dus ben er behoorlijk gestrest onder met dit weer. Tanden vind ik nog erg vroeg en voel nog niks en mijn oudste kwijlde alles bij elkaar als er tanden doorkwamen maar dat doet hij ook niet

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    kan misschien ook van het warme weer komen.

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Lisa had het ook.. Die had een buikvirus. Had er geen koorts bij trouwens..

Deel Deze Pagina