Ooooow mijn jongeste heeft al vanaf woensdag elk uur een poepluier of nog wel vaker! Het stinkt enorm! Net alsof er bedorven kaas in zijn broek zit, heel zurig ruikt het. Het is niet echt dun maar het lekt wel overal doorheen! Verder heeft hij geen koorts. Vanochtend wel iets hoger dan normaal namelijk 37,5 maar niks bijzonders. Hij is af en toe wat pieperig maar verder niet echt anders dan normaal. Zijn ontlasting is heel slijmerig en het lijkt wel een een soort mouse. Waar heeft hij toch last van?
Zou hij misschien tandjes kunnen krijgen? Je kunt dat voelen in zijn mond,bobbeltje of zelfs al een puntje. Of is dat met 4 mnd te vroeg? Mijn dochter was er nl wat aan de late kant mee.
Mijn zoontje heeft precies het zelfde gehad! Duurde dikke 2 week en nu is alles weer normaal. Weet ook niet precies wat het was. Misschien klein virusje
Hier zijn zulke luiers standaard bij tanden en kiezen die doorkomen, maar hij heeft het ook een keer gehad met een buikvirus. Duurde een goede week (ben er toen uiteindelijk ook even mee naar de HA geweest), maar ging vanzelf over. Zolang hij goed drinkt en niet heel ziek lijkt (hangerig, apathisch) hoef je je niet echt zorgen te maken. Maar vervelend is het wel. Beterschap!
Ja drinken is dramatisch maar dat heeft hij altijd al gehad dus ben er behoorlijk gestrest onder met dit weer. Tanden vind ik nog erg vroeg en voel nog niks en mijn oudste kwijlde alles bij elkaar als er tanden doorkwamen maar dat doet hij ook niet