Wat doen jullie dames allemaal graag als het zulk lekker weer is? Ikzelf vind het heerlijk om naar het strand te gaan en de dag af te sluiten met een ijskoud biertje op het balkon!
Nou normaal ga ik eropuit of maak ik er wat van! T enige ritueel wat ik met de zwangerschappen heb is me verstoppen onder een steen en er pas onderuit komen als het afgekoeld is
Heerlijk buiten zijn, thuis, bij vrienden, zwembad, strand, bos maakt niet uit. Afsluiten met een bbq en een wieckse rosé. Ik hou van dit weer!
Ik hou er dus helemaaaaaaaaaaal niet van. Zit heel veel binnen, we hebben airco! Ik verbrand ook heel erg snel en ben geen stilzitter, dus lekker zonnen doe ik sowieso niet. Ja, bij 22gr ofzo maar waar veel warmer niet. Ik ga 's ochtends lekker met m'n dochter naar buiten en laat haar lekker bij ons achter tot 12:30 als er nog schaduw is spelen. daarna gaat ze slapen tot 16u (jaja, slaapkopje) en dan lekker binnen vertoeven tot we gaan eten. Na het eten even buiten spelen in de straat en dan kruip ik gauw weer bij m'n airco in de kamer tot bed/bad tijd en dan gaat ze naar bed rond 20u.
Lekker naar buiten naar het strand ( zit hier op 10 min loopafstand ) en dan niet een biertje als afsluiter maar een lekker wijntje ofzo ... heerlijk ! Op zich vind ik dit weer heerlijk, eindelijk zon en lekker warm maar vannacht had ik het ff benauwd toen hoopte ik wel op wat verkoeling maar nu ik weer wakker word met het zonnetje in me gezicht en de kindjes zie spelen in de tuin mag het voor mij nog heeeeeel lang zo blijven
Lekker naar buiten... Als t niet te heet is, naar de speeltuin, eendjes voeren, fietsen (= dochter fietst, ik ren er acheraan), ff buurten bij vrienden, zwembadje in de tuin..... Zeg zelf altijd dat ik in het verkeerde land geboren ben (ik haaaat koud weer en regen ), dus van mij mag het nog weken zo blijven!