Beetje buiten in de schaduw rondhangen...ik in het grote zwembad, mevrouw,houdt niet van het badje buiten, is daar met geen 7 stokken in te krijgen.
O ik heb het verkeerd gelezen, heb nog geen kids namelijk. Alleen kids in wording en die zwemmen de hele dag
Hier straks weze picknicken aan de rand van het bos, bij n speeltuintje / voetbalveldje. en daarna het bos in geweest. Was verrassend koel daar. Veeeeel beter dan hier in de tuin! gaan we vaker doen met zo'n dagen!
Hier vanmorgen lekker vroeg naar de winkel gewandeld, heerlijk was het toen buiten. Vanmiddag lekker achter het huis in badje met parasol. Van de week ook nog een keer naar een buitenspeeltuin geweest waar lekker veel schaduw is van bomen, heerlijk vertoeven was het daar.
We wisselen het af: - lekker in de tuin met badje - naar de speeltuin en dan 's middags in het badje in de tuin - naar het zwembad - naar het strand - naar het bos (waar ook een kinderbad is) We doen waar we zin in hebben! @Mau.. veel beterschap voor je meisje.. zielig!
Ik wissel het ook af. Of naar de speeltuin waar een water/zandbak is Badje in de tuin Varen met de boot
Wij zijn gister nog naar de apenheul geweest, maar toen viel de warmte nog mee! Vandaag gezwommen (vanochtend) en 's middags lekker in de tuin.. Zijn van plan het weekend ook niet veel te doen, misschien nog een boodschapje of ff op bezoek! Verder lekker in en om het huis.. Veels te warm voor strand!
Zaterdag naar mijn ouders, zwembadje in hun grote tuin, sproeier aan en vanaf een uurtje of vier/vijf ook de bbq. Zondag weten we niet zeker, maar het wordt het (zeker niet drukke!) zoet water honden strand, of de zeilboot op het Ijsselmeer.
Morgenochtend met z'n allen op de fiets naar de stad. Dan gaat Lisa slapen en Eva of een filmpje kijken, of ik zet het zwembadje neer. 's Middags kraamvisite, zal wel binnen zitten worden (vind ik helemaal niet erg). Zondag ga ik 's ochtends met de kinderen naar een speeltuin fietsen en daarna lekker in het badje in de tuin. Of misschien een ochtendje naar de Efteling.
In de ochtend gaan we fietsen met de hond en dan "iets "doen ( speeltuin, stad, park, zeilen et cetera..) Dan rond 12.30 a 13.00 uur naar huis. Naar binnen. Eten en dan even rusten. Rond 15.00 uur a 15.30 lekker in de tuin.
Morgen lekker naar het (daar niet zo heel drukke) strand. We hebben een plekje waar je niet mag zwemmen omdat je dicht bij een pier zit en daar is het altijd veel minder druk. Prima, kids zwemmen toch nog niet dus voor ons is het heerlijk!
Zelf woon ik in Griekenland en daar is het elke dag heet...echt heel heet dus de opties zijn in de tuin met water knoeien of naar zee!pas rond 7 uur in de avond kan je andere dingen doen, naar het haventje, eendjes voeren of het park. Dat soort dingen...in Nederland ga ik het liefst naar zee ook of naar een meertje. Iig water opzoeken!
Meeste dagen thuis hele dag in t badje relax Maar sls papa vrij is gaan we Naar een park met water speeltuin of strand
Wij doen ons kind met warme weer in de koelkast....lol Nee hoor, we gaan morgen lekker naar het strand met wat vrienden. We zien wel hoe druk het is, al hoop ik dat het een beetje meevalt. Beetje met water kliederen in de tuin is ook een goede, ze houdt ervan om de plantjes water te geven. En we gaan soms ook lekker fietsen en een ijsje halen.
heerlijk thuis, achter het huis, maar ook af en toe de koelte opzoeken in huis! Het badje opgezet glijbaan erin gezet en spelen maar. Dat is pas superwaterpret! 100 waterballonnen gemaakt samen met mijn dochter en bij in het badje gegooid, van de glijbaan af laten rollen enz en aan het einde van de dag een waterballet/gevecht in de tuin gehouden. Zo mag het wel zo warm blijven Heerlijk!
lekker bij mijn ouders in de tuin me een zwembad. ze hebben in hun tuin ook een complete speeltuin incl. springkussen haha. hij kan zich daar zo lekker uitleven