wij leven echt buiten met dit weer, parasol op, lekker in de schaduw family pool, boekje erbij love it!
Buiten in de tuin, minimeisje in het badje. Zijn ook naar het strand geweest en naar het openluchtzwembad. Verder boodschapjes doen op de fiets. In de stad op het terras hangen. En... veel rosé en Cava drinken
Hier ook in de tuin in het family pool. Beetje jammer dat ik net nu met het mooie weer voorhoofdholte ontsteking heb :x
Ik ben het liefste thuis met dit warme weer....wel met een zwembad natuurlijk! Zit er nu aan te denken om morgen naar het zwembad toe te gaan maar eigenlijk vind ik het zo'n gedoe met zo'n kleintje. Met die hitte er naar toe fietsen, alles meezeulen, weet niet of Tim het wel zo leuk vind om naar het zwembad toe te gaan. Hij is alles zo snel beu en hier thuis wil ie amper in het badje... De groten kunnen alleen dus die gaan toch wel...mja nog ff erover denken hoor of ik daar wel zo'n zin in heb..anders word het toch gewoon mn tuin met alles bij de hand en Tim die gewoon kan slapen!
Vandaag naar een kampeercentrum geweest, we zijn vast aan het oriënteren voor volgend jaar en morgen gaan we vissen met het hele gezin. Mooie stek met veel schaduw...we kijken wel hoe lang we t uithouden. Wij wonen in een appartement, dus hier helaas geen badje in de tuin...
Geen drukke stranden of zwembaden. Wij zijn zoals Elk ander weekend naar de honkbalwedstrijd van mn vriend gaan kijken. Lekker plekje in de schaduw. Morgen blijven we wel thuis want die hitte is niet te doen pas later op de dag bbqen bij mn schoonbroer
De zon staat hier pal in de tuin dus eind van de middag s'avonds mag m'n zoontje in het badje buiten.Verder binnen zitten bij de ventilator en hopen dat dit weer z.s.m voorbij is!!
De kinderen hebben 2 keer lekker lang in het badje gespeeld totdat ze het koud kregen, Lisa had het echt heel koud en zelfs paarse lippen! Ik ben ook nog even in het badje geweest en had het daarna ook koud. Dus dat gaan we morgen weer zo doen . We hebben een dakplataan in de tuin en het badje staat altijd half in de schaduw, ideaal! (En anders hadden we wel een parasol neergezet, maar ben blij dat dat niet meer hoeft)
Vandaag met n opblaas zwembadje van de action ff gauw opgehaald Morgen in de middag ff kijken waar.. Waar kan je met n dreumes allemaal heen? Watvoor water?
Gisteren naar de beekse bergen. Heerlijk zwemmen en normaal kun je er niet lopen maar gisteren was het totaal Niet druk. Er was decibel bij de buren. Een zeer groot festival en flink wat herrie, nou ja vriend noemt het muziek. Al met al een geslaagde dag aan het water. Savonds thuis BBq en nog gezwommen in de tuin. Vandaag nog geen planne maar iedereen die ik ken gaat naar zee en strand. Wij dus zeker niet want gegarandeerd de kans dat ik een kind verlies in de gaos. even je tas in en weg. Ga lekker in de tuin zitten, vooral niet te veel bewegen en genieten van dit fantastisch mooie weekend.
joepie vandaag wordt het bij ons maar 27gr ipv 32 gr als ik weeronline mag geloven!! k hou van mooi zomer weer, maar gisteren was me echt te warm!! vandaag weer lekker in de tuin spelen met water, zand ectect!
Klinkt goed ): @wat te doen met een dreumes: onze speeltuin heet een peuterbad. Ideaal! Paps en mams op een kleedje met een boek in de schaduw. Prima Of in de zon maar zelfs manlief vond dat gister wat overdreven. Terwijl die normaal elk zonnestraaltje probeert te vangen
Wij gaan zo lekker naar een strandje in de buurt, gisteren ook gedaan. Het waaide daar lekker en de jongens hebben zich prima vermaakt
Wij blijven lekker thuis. Heb een zwembadje voor de kleine opgezet. Voor elke hond een eigen zwembadje en onze eigen mega zwembad staat er ook. Kleed in de schaduw neer gelegd en lekker rustig aan doen...
wij blijven thuis (afgezien van een verjaardagsbezoek) helaas kunnen wij hier geen zwembadje neerzetten en ook niet gewoon met water spelen en ook geen zandbak ofzo.. mijn dochter zit zins 2 weken van der liezen tot der tenen in het gips ivm een gebroken been,dus helaas is dat wel een beetje zwaar met dit weer..