Wat doen jullie met een extra'tje van €1000,-

Discussie in 'De lounge' gestart door FB1984, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een deftige fiets met kinderzitje kopen, een buggy, en de rest op de spaar :D
    In elk geval zeker geen gekke aankopen, enkel dingen die ik al lang wil/nodig heb.

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.313
    11.121
    113
    Op de spaar, we houden er rekening mee dat we op de korte termijn wel een nieuwe (tweedehands) auto zullen moeten kopen en op de iets langere termijn willen we verhuizen, dus duizend euro is erg welkom :D

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Sparen.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Volgende week word onze quad verkocht, van het geld houden we zo'n 200 euro in huis voor als we wat leuks zien (geen boodschappen;)) en de rest gaat op de rekenin
    g

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Wij hebben laatst zo een flinke meevaller gehad en hebben er ons laatste schuldbedrag mee afgelost en we hebben met de rest gister een giga gaaf speeltoestel voor in de tuin gekocht. Helemaal zoals we hem wilde hebben.....en wat we overhadden is idd naar de spaar.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gezondheid is jmmergenoeg nog altijd niet te koop... ik zou er meer dan dat bedrag voor over hebben dat mn vent weer gezond en wel naast me zou zitten. Nu duurt het iets langer voor hij weer bij me kan zijn (revalidatie na hartinfarct)

Maarre.... een nieuw matras/bed is hier super welkom en hoognodig... en daarmee is dat geld ook alweer op.

7. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Toevallig vorig jaar ook zo'n extratje gehad en toen gekocht daarvan wat echt nodig was. Mn pc was stuk en wou al een lange tijd een laptop, dus die daarvan gehaald. Goede schoenen met vering voor het werk. Een strijkbout & strijkplank. Nieuwe etensbakken voor de honden. Een paar nieuwe kledingstukken.
    En ook als traktatie mn kereltje mee uit eten genomen.
    De rest bewaard voor wanneer het nodig was.

Zou dat nu gebeuren, dan zou het meeste bewaard worden voor wanneer de kleine er is.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad een gedeelte op de spaar, een aantal rekeningen betalen en met een gedeelte lekker even shoppen.

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

een oven, die wil ik erg graag, een speeltoestel voor mijn mannetje en de rest op de spaarrekening

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben ook pas een extratje gehad, op de spaarrekening gezet. We gebruiken het voor de vakantie in de zomer en rest voor inrichting van ons nieuwe huis.

11. Tese

Tese Niet meer actief

Hier zou het nu ook naar de spaarrekening gaan.

12. Maia

Maia Niet meer actief

hangt er vanaf. Als het deel is van een groter bedrag (bijvoorbeeld 5000) en daarvan is al een groot gedeelte naar de spaarrekening gegaan, dan zou ik het inderdaad gebruiken om te gaan shoppen, kan wel kleding gebruiken, manlief ook enzovoorts. Lekker uit eten gaan enzovoorts, mezelf echt even verwennen.

Als dit het hele bedrag is, zou het linea recta naar de spaarrekening gaan.

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.286
    6.198
    113
    Wij hadden deze maand een extraatje van 1000 euro en die hebben we snel overgeboekt naar onze studieschuld. Omdat ik graag van die schuld afwil. Als we die niet hadden gehad, had het op de spaar gegaan voor een auto.

14. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ik denk 750 naar spaarrekening en 250 shoppen

15. fafje

fafje Niet meer actief

toevallig hebben wij dat nu!..er moet een groot gedeelte naar de auto en de rest is shoppen :D...allebei gister nieuwe sneakers gehaald, rondje ikea...lekker eten...er is nog wat over, voor de kids...en dus de rest apart voordat we de apk hebben

16. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zodra ik bevallen ben en mijn figuur weer in zijn oude staat is teruggekeerd, shoppen!! En wat overblijft op de spaarrekening.

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier zou het denk ik naar mijn studieschuld gaan en anders op de spaarrekening.

18. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik ook:p

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    De helft sparen, en de andere helft eens een keer aan mezelf uitgeven, dat heb ik sinds de kinderen niet meer gedaan (kapper, kleding, nieuwe schoenen etc)

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

Hier gaat het gewoon op de grote hoop sparen doen we al en daar staat genoeg op

Deel Deze Pagina