Zo, dit gaat me even de pet te boven. Ik heb een burn out en kan momenteel erg weinig hebben, dus wil het even van me afschrijven. Misschien overdrijf ik, maar dat zij dan maar zo. Mijn vriend gaat vanavond naar een vriend van hem. Die jongen is alleen thuis, ouders op vakantie. Bier zoepen dus Nu vroeg mijn vriend of ik mee ging. Ik ben niet uitgenodigd, dus ga niet mee. Voel me niet welkom. Nu sprak ik net de vriendin van die jongen en ze zegt: ik mag vanavond komen, maar moet maar zien hoe ik thuis kom, want als ik blijf slapen is er geen slaapplek voor de jongens en dat is belangrijk.. Dat zeg je toch niet tegen je vriendin of ben ik nou zo? Ze zijn al 3jaar samen. Zo heeft hij ook ooit tegen haar gezegt toen ze hem met haar hand bevredigde: maak je eens nuttig, aftrekken kan ik zelf ook wel! Nou.. Ben blij dat mijn vriend niet zo is, bahbah..
Hahahaha hier m0et ik echt heel erg 0m lachen, hij heeft wel gelijk Maar nee hij is niet echt aardig tegen0ver zijn vriendin. Zegt zij er wel wat van 0f laat ze hem zijn gang gaan?
hahaha maak je niet druk. dit is iets tussen hun 2en. als ze het niet leuk vind moet ze er iets van tegen hem zeggen en niet tegen jou...
Ze zijn 21 en 23. Opzich maakt het me ook niet uit, ze laat over zich heen lopen door hem, maargoed, haar keuze. Schoot me alleen even in het verkeerde keelgat. Heb er ook niks over gezegt, alleen hier geschreven, zodat het niet steeds in mijn hoofd blijft malen
Nou zoiets zou ik mij nooit op zo'n manier laten zeggen, wat een respect heeft hij zeg voor zijn vriendin..
Ach ... zo heeft mijn man ooit eens tegen mij gezegd ... "Denken moet je niet doen, dat doe ik wel voor je" Ik kan je verzekeren dat dat ook de enige keer is geweest dat hij dat heeft geuit tegen mij ... dusssss ... die botte hork heb ik thuis ook wonen ...
Dat zei ik net ook tegen m'n vriend, we hadden het ergens over en hij zei 'ik dacht' en toen zei ik iets in de trant van 'daar ga je al de fout in, jij moet niet denken' ...zulke dingen zeggen wij zo vaak tegen elkaar
ik lig er ook niet wakker van ik kan namelijk net zo bot zijn, maar die ene opmerking was wel semi-gemeend .... Wat ik wel vind, is dat andere vaak meer moeite hebben met sommige opmerkingen dan anderen. Zo noemt mijn man mij liefkozend "dikkiedik". En daar zit echt geen kwaaie letter in. Maar sommigen zien daar meer in dan het daadwerkelijk is ... en het belangrijkste, ik lig er niet wakker van.