Is dit behang leuk voor een jongenskamer??Het gaat om 1 wand de rest is gestuckt.Komt een stoer stapelbed in lichte witte laminaat.
Vind het wel leuk, door die stoel op dat plaatje lijkt het wat meisjesachtig maar denk dat het best kan!
Ik hou namelijk zelf helemaal niet van auto s en draken en dat soort jongens behang,Ik wil het een beetje neutraal...das ook niet het goeie woord maar jullie snappen me wel...
eerlijk: het is niet mijn smaak, maar het kan wel alleen vind ik dat het blauw niet zo mooi zichtbaar is? misschien kan je dat met wat accessoires wat mooier naar buiten laten komen. nu zie ik vooral 't rode zeg maar
vind het ook echt voor een meisje. je moet neutraal toch wel wat meer jongensachtig kunnen vinden. of zoek je het echt in deze kleurstelling?
Vind het ook meer meisjes achtig.Misschien bestaat er een soort gelijk iets waarbij de kleur roze minder aanwezig is.
Nee, ik vind het meisjesachtig. Er zijn toch wel leukere dingen te vinden voor een stoere jongen? Wat niet met auto's e.d. is?
Ik vind het kei leuk behang! Maar zou het zelf niet voor mijn zoontje nemen, eerder voor mijn meisje. Maar als jij het toch mooi vind voor jouw zoontje zou ik het zeker doen. Ik vind niet dat het echt niet kan voor een jongen. Als het nu bloemetjes waren oke....
mooi behang maar t roze overheerst er wel in maar met genoeg stoere accesoires kan t wel lijkt mij...