hij lacht ineens met geluid :) geweldig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lovewinnie, Aug 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    was even helemaal vergeten hoe blij je kunt worden van zulke kleine dingen. zojuist lekker aan het spelen met ons mannetje en hij begint me toch te giegelen. en hoe haha lig compleet dubbel hier. naderhand nog een paar keer echt geweldig

moest het even kwijt

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Heerlijk geluid he? Vond ik ook fantastisch om te horen, nu nog wachten op een schaterlach...

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ja schatteren dat deed hij kon niet op het woord komen haha. eerst was het aaaaah zoiets zeg maar een soort kraaitje of gilletje en nu had hij echt de grootste lol met handje klappen dat het echt ging van ha ha ha en dan kei hoog :) . echt leuk. heb een stukje gefilmpt. zou is kijken of ik het op de pc krijg

4. anno1977

anno1977 Actief lid

Apr 27, 2008
    171
    0
    0
    weet precies wat je bedoelt, heerlijk he?!
    van de week was onze kleine meid koppiestoot aan het doen met haar papa, en heb het ook gefilmd. ze bleef maar schateren, echt geweldig!!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Dat is inderdaad super leuk. Ik geniet er ook zo enorm van, van alles trouwens kan wel uren naar hem kijken.

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hihi kan niet wachten totdat mijn zoontje dat gaat doen. Er komen nu wel geluidjes uit maar niet echt lach geluidjes

Share This Page