Wat doen jullie met het maandverband / tampon?

Discussie in 'De lounge' gestart door horselover, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gooi liever mijn maandverband (voor de zwangerschap tampon) bij iemand in de vuilnisbak dan in het toiletprullebakkie, ik ben altijd bang dat die niet gebruikt word en ze op een gegeven moment een luchtje ruiken (zeg maar LUCHT haha) en dan toevallig het prullebakje nakijken.
    En het boeit mij echt niet waar ik ben hoor, ik wikkel het goed in en ook nog eens extra in het maandverbandplasticje.
    Iedereen heeft van menstruatie gehoord en iedereen weet dat dit doodnormale zaak is.

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Fijn om te weten dat je tampons toch in de wc mag gooien, voel me namelijk erg schuldig als ik dat bij mensen doe die dus geen prullenbakje in de wc hebben staan. Zie het al helemaal voor me dat de wc verstopt is en dat mijn tampon als de boosdoener er uit gevist wordt :) :D

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @missmom: natuurlijk is het een normale zaak, maar ik vind en blijf het maar een vieze gewaarwording vinden.. Ben dan op dat moment vies van me eigen, dus dan ga ik zeker niet met zoiets door het huis lopen naar een prullenbak... Blegh..

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook in een prullenbak op de wc, ben eigenlijk nog nooit ergens geweest waar geen prullenbak stond. Geen idee wat ik dan zou doen...

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Netjes in de prullenbak.

Ik ben het gelukkig nooit tegengekomen dat er geen prullenbak was (alleen wel eens bij een vriendin waar ik het gelukkig wel aan kon vragen waar ik het kon laten) anders zou ik eccht niet weten wat ik zou doen eigenlijk. ben bang dat mijn maandverband een verstopping zou veroorzaken als ik het door zou spoelen. Kortom ik hoop dat ik niet een huis tegenkom zonder prullenbak haha!

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik rol het in wc papiertje en gooi het in het prullenbak en na mijn ongi gooi ik alles weg en zet even een dagje het emmertje van de prullenbak in water en chloor, tegen bacteriën en geur

ben nooit ergens geen prullenbak tegen gekomen, ik neem wel bij elke ongi ook een plastic zakje mee mocht het voor komen. bij familie en vrienden die een grote afval bak buiten hebben staan. loop ik even naar buiten toe, zien ze niets en ook geen nare geur

7. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben misschien hierin weer een simpele, vind het ook niet fris ofzo hoor maar denk altijd zo, het is de normaalste zaak van de wereld.

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik rol het in ruim wc papier en gooi het weg

9. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Ik heb voor het soort situaties van geen prullenbak bij de wc, ook altijd en plastic zakje in mijn tas zitten, dan gooi ik het thuis wel weg. Waar overigens wel een prullenbak bij het toilet. Tampons doorspoelen zou ik nooit doen.... :$

Heb een keer op tv gezien in een programma over reinigingsberdrijven, dat een afvoer verstopt zat in een flatgebouw door, jawel, tampons! Die kerel ook nog heel droog roepen toen de boel eindelijk begon door te stromen: JA DAAR KOMT DE LADING WITTE MUIZEN AL! :D haha, en ook nog er achteraan: iemand is hier volgens mij heel erg ongesteld... Dat zou ik dus never nooit niet op mijn geweten willen hebben... ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    In de prullenbak ! Ik ga alleen maar naar schone wc's dus daar is vaak ook wel een prullenbak aanwezig.
    Thuis gaat het in zo'n blauw maandverbandzakje en dan in de prullenbak

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hier gaat het ook in zon blauw zakje en word het weg gegooit in het prullenbakje in de wc
    heb hem wel hoog staan zodat de kinderen er zeer zeker niet aan kunnen zitten ieeeeeeeeeeee

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier staat het (open) prullenbakje op de grond in de badkamer. daarom gaan ze ook in zo'n blauw zakje ;) maar hij vind zijn luieremmer toch veel leuker :D

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik eet mijn vieze maandverbandje altijd op. Nou goed! :D

Ik heb altijd always en die heeft een handig plakstickertje waarmee die ingepakt zit. Dus als ik een schone maandverband uit de verpakking haal, dan rol ik de vieze op in de verpakking en plak ik hem dicht met het plakstickertje.
    Ik hou er niet zo van als mensen het los in het prullenbakje gooien. Kijk je tegen zo'n gore bloedplek op een maandverbandje aan als je de prullenbak open doet. Uhh.... BAH!

Lijkt me niet goed als je het door de wc spoelt. Dan vraag je om problemen...

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

haha ja jeremy trekt het gewoon open hoor whaha als hij iets wil zien en lynette ja die gaat er mee gooien whaha nou ehm dat is dan niet zon lekker gezicht als er ineens van die tampons of maatverbanden door de huiskamer worden gegooit whaha

15. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Ik gooi ze naar buiten door het wc raam. ziet toch niemand nu er sneeuw ligt hahahahaha

Nee hoor grapje, gewoon in het tonnetje wat in de wc staat :D

16. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik spoel mijn ob's hier al Jaren door het toilet! nooit verstoppingen gehad of iets dergelijks! inlegkruisjes (maandverbanden draag ik niet) gaat toilet papier rond en n het vuilbakje (word her om de dag geleegt) als k alleen thuis ben dan gooi ik het gewoon in de prullenbak in de keuken (uiteraard ook wel wc papier errond)
    bij een ander spoel ik hem ook gewoon door. alhoewel ik meestal wel zorg dat ik hem "verschoon" net voor we weg gaan. dus gebeurd niet vaak dat ik mezelf moet verschonen als ik bij iemand anders thuis ben...

17. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ow, en de hond van mijn ouders is ooit wel s aan de haal gegaan met een inleg kruisje (gelukkig in der NIET ongesteld periode!)
    gadver! dat was pas smerig!! die hond die hoefde mij de eerste weken echt geen "kusje" te komen geven brrr!

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tampons spoel ik al jaren gewoon door de wc. Nooit een verstopping gehad, in mijn vorige 2 huizen ook niet :)
    Maandverband doe ik in een lading wc papier en dan in de prullebak. Maandverband gebruik ik alleen 'snachts dus geen probleem bij andere mensen thuis :)

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tampons spoel ik altijd door de wc.

20. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Ik wikkel mijn tampons in wc papier en dan in het prullenbakje in de badkamer, die ik elke dag leeg als ik ongesteld ben.

Deel Deze Pagina