tampon spoel ik door (tja slecht weet het) maandverband en inlegkruisjes gooi ik in de prullenbak, als die er niet is pak ik het verbandje goed in met wc papier en de nieuwe wikkel van het nieuwe verbandje en gooi het in de eerst volgende prullenbak. draag eigenlijk altijd tampons
Ik begrijp eigenlijk niet dat veel dames de tampons door de wc spoelen. De boel kan echt verstopt raken. Lijkt me nogal genant als er een ontstoppingsbedrijf bij moet komen en die vist er allemaal opgehoopte tampons uit. Denk dat het schaamrood dan op je kaken staat. Lees dit maar eens: Dommel - Website - Spoel geen troep door het riool
ja weet dat het slecht is maar zolang hij niet verstopt raakt zou ik het denk toch blijven doen. frietvet etc vind ik een ander verhaal. heb er nooit bij nagedacht dit in een putje te gooien en gooi dit altijd in de oude fles terug en dan bij het restafval. verf etc kun je appart afgooien bij de milieu dienst (gratis) en zelf baterijen houdt ik appart. en medicijnen ook raar hoor. als je die in huis hebt dan moet je regelmatig naar de appotheek. ik lever daar altijd meteen de medicijnen in die over datum zijn of ik niet gebruik. denk dat het gemak is. je zit op de pot, trek aan het touwtje en eigenlijk automatisch valt ie in de pot. vind zn bungelend bebloed ding ínpakken ook niet erg fris en om het nou zo in de emmer te gooien nee das ook niks. laat hem dus gewoon vallen en spoel hem mee door
Ik wikkel hem dan in veel wc papier steek hem ergens in mijn zak en loop naar de eerste beste vuilnisbak.