Hoi, ik heb een vraagje. Wij hebben een roestvrijstalen afzuigkap maar die krijgen we niet streeploos schoon, ZO irritant! We hebben al van dat speciale roestvrijstaal spray geprobeerd maar ook hier blijven er strepen achter. Heeft iemand DE tip om hem wel eens een keer helemaal glanzend schoon te krijgen? Ik ben benieuwd... Groetjes!
ik heb van HG een soort van polish achtig iets... is heel vet, maar alles word prachtig streeploos schoon! Weet zo niet hoe dat spul precies heet, maar het is een klein flesje en ik doe er al 2 jaar mee, je hoeft maar een paar drupjes op keukenrol te doen en wrijven maar
Ik deed ons rvs aanrechtblad met staalfix, en daarna goed naspoelen met doek, en dan op laten drogen en nawriven met zachte doek.
Zo een heleboel antwoorden al! Hmm babyolie heb ik hier staan, dat ga ik eerst eens proberen! Nawrijven met keukenrol, zachte doek ed. heb ik allemaal als wel eens geprobeerd maar op de een of andere manier werkt dat gewoon niet Volgende week komt een makelaar ons huis taxeren (heeeeeeeel misschien gaan we verhuizen ) en dan moet de keuken er wel blinkend bij staan natuurlijk!! Ik zal eens wat tips uitproberen, bedankt alvast!!
Ik gebruik Roestvrijstaalreiniger van LEMPRO. Professionele reiniger voor RVS keukenapparatuur. Dat maakt het echt ontzettend streeploos en glanzend. en bus kost 10.95, maar ikd oe er wel weer een jaar mee.
Baby olie ik zweer erbij!!! Werkt geweldig en gaat ook nog eens snel!!! (hoeft niet natewrijven ) Omdat er veel vet op licht kan het niet met water want dat blijft erop liggen. Vet bestrijd je met Vet!! geld ook voor de Frituurpan BTW
Olie is het toverwoord. Hoe en wat doet er eigenlijk niet toe zolang het maar vettig is. Ik gebruik een goedje van de Aldi, kost geen drol maar maakt supergoed schoon en streeploos.