Naar de spaarrekening. Volgend jaar willen we achtertuin compleet renoveren. Dus alles extra gaat naar de spaar
Een klein deel gaat op naar de cheap-ass zomervakantie (weekje Duitsland) Het overgrote deel spaar ik voor een verhuizing. We hopen volgend jaar te kunnen verhuizen
Ik doe er niks speciaals mee, zelfde als met al het geld dat binnenkomt. Ik gebruik wat ik nodig heb of wil gebruiken en de rest op de spaarrekening.
Mijn vakantiegeld gaat naar sport van zoon. Misschien moet er nog wat van mijn man bij. Verder rekeningen betalen en leuke uitjes van doen.
Daar betalen we de vakantie van en wat overblijft gebruiken we, met een gedeelte van de belastingteruggave, voor het isoleren van de kruipruimte.
Auto moet voor de APK dus daar zetten we het eerst voor apart. Mocht er nog wat overblijven, wat ik heel erg hoop, dan gaat het op de spaarrekening voor de vakantie. Ik krijg in Mei en manlief in Juni. Maar als manlief het krijgt zijn we al terug van vakantie, dus dan kunnen we dat uitgeven aan spullen voor de tweeling of aan de grote gezinnen auto.