Dit jaar gaat het op de spaarrekening. Mocht de scooter van m'n man er mee op houden, dan wil hij graag een electrische fiets kopen. Misschien nog een midweek weg, maar ivm zwangerschap, heb ik geen zin om nog uitgebreid op vakantie te gaan. Een dagje weg prima, maar vakantie in eigen tuin, lijkt me heerlijk :-D
Ik denk dat we het gebruiken voor de peuterkamer van ons dochtertje en de uitzet voor ons tweede kindje!
Wij zijn druk aan het verbouwen, daar gaat alles in. Vakantiegeld, uitbetaling ort en belasting teruggave.
In ieder geval een dagje efteling, en ik ben aan het rondkijken voor een robotstofzuiger. De rest sparen.
Niets, ik krijg 12% meer salaris per maand. Ik kan het sparen en 1x pj uit laten betalen maar zet het liever zelf op mijn spaarrekening
Wij krijgen geen vakantiegeld (meer). Maar er komt maandelijks genoeg binnen om een keer op vakantie te kunnen oid. Dus dat sparen we en daar gaan we dan van op vakantie.
Hier gaat het op de spaarrekening. Die is aardig gekrompen na een verhuizing en verbouwing van ons nieuwe huis.
We laten een rolluik plaatsen op de kamer van de jongste. En uik betaal de vakantie accomodatie in Italie. Restant op de spaarrekening.