We hebben Emma wel wakker gemaakt. In haar kamer hebben we gekeken naar het vuurwerk. ze vond het prachtrig. ze riep steeds boem en bam! daarna is ze weer gelijk lekker gaan slapen
Danian hebben we er uit gehaald, omdat hij wakker werd. Om 1.30 uur weer in bed gelegd, maar toen was het feest. We waren bij mijn ouders, dus tegen 2.30 uur zijn campingbedje maar bij ons op de kamer gezet dan konden mijn ouders in ieder geval slapen. Om 3.00 uur was hij stil en om 6.30 uur was hij weer wakker, dus we hebben erg weinig geslapen.
Wij hebben ons meisje laten slapen, ze is ook niet wakker geworden van het vuurwerk. Ze is 23 maanden en ik vind dat nog veel te jong om naar het vuurwerk te kijken, ze snapt er waarschijnlijk nog niet veel van en kan er alleen maar bang van worden. Ze ging rond 23u naar bed (waren bij vrienden waar ze met hun kids heeft gespeeld), om 3u uit haar bedje, naar huis en thuis verder geslapen tot 9.45. Volgend jaar zien we wel weer, dan is ze bijna 3.
Kyan is dus opgebleven, tot uiteindelijk een uur of 1 (wel smiddags geslapen van half 5 tot half 8). Hij vond het vuurwerk harstikke leuk (voor 10minuten) en wilde toen naar binnen voor al het lekkers wat er op de tafels stond.
Ben blij dat wij onze kleine man wilden laten liggen, want hij is compleet in coma gevallen en dus niet meer wakker geweest Heerlijk!
Ons kleine manneke is uit zich zelf wakker geworden iets na 12 uur, waarschijnlijk had hij ons horen aftellen, en zag hij vuurwerk door het raam (hingen geen gordijnen op logeerkamer van zwager) dus hem maar naar beneden gehaald, en goed warm aangekleed en hem mee genomen naar buiten, hij vond het erg leuk, vooral de sterretjes! Daarna weer naar binnen, nog even wat gedronken, en rond 1 uur issie weer op bedje gegaan. En heeft ie (luidruchtig) door geslapen tot 8 uur vanmorgen.. Toen even geknuffeld in het grote bed, waardoor hij weer in slaap was gevallen tot half 10.
mijn jongste heb ik laten slapen die heeft dat toch niet in de gaten de andere twee zijn de hele tijd wakker geweest vonden alles erg spannend ze waren al de hele dag vuurwerk aan het kijken mijn zoon sliep toen al om 0.15 en dochterlief pas om half 5 dacht dat ik gek werd maar goed geeft niet voor een keer ze heeft toch 13.00 geslapen en vanavond lekker om half 7 weer erin gedaan
Ons zoontje werd omstreeks 22.30 huilend wakker van het toen al harde geknal buiten. Heb hem lekker bij mama op de buik gelegd voor de tv waar hij tot 23.30 heeft doorgeslapen. Hij heeft toen gezellig met mama en papa melk gedronken en biscuitjes gegeten. Na 12en heeft hij uit het raam naar het vuurwerk gekeken wat hij overigens helemaal geweldig vond. Rond half 1 zijn we weer naar bed gegaan. Echter sliep hij pas rond half 2 door het lawaai van buiten. Gisteren overdag heeft hij behoorlijk veel geslapen. Vannacht weer heel wat uren gemaakt van 18 uur tot vanmorgen 8.30 geslapen.
Hier ons meisje laten slapen. We waren bij mn zus+gezin. Zij hebben een dochtertje van 3,5 en een zoontje van 6. Het zoontje hebben ze wakker gemaakt, en onze beide meiden hebben lekker doorgeslapen! Geen 1 x wakker geweest ondanks al het geknal onder vlakbij de slaapkamertjes.. Het was echt een geknal en lawaai en ik dacht die slapen daar ECHT niet doorheen..Wel dus..
Ons mannetje is wakker geworden door een te harde (en waarschijnlijk illegale!) vuurwerkbom. Het gewone vuurwerk was al een half uur bezig en daar sliep ie doorheen, vervolgens wakker geworden en tot 02:00 bij ons beneden geweest, daarna weer geslapen tot 9:30