Wat een mooi idee biancs! Ik kreeg kippevel van je woorden. Ik hoop dat je dochter er later mooie herinneringen aan heeft van jou en dat de jurk haar enigszins troost kan brengen... Ik heb mijn trouwjurk op zolder hangen in de hoes. Ik speelde vroeger ook graag met mijn moeders jurk en ik vind m te mooi om weg te doen, teveel mooie herinneringen aan. We overwegen om over een paar jaar opnieuw een huwelijksfeest te geven om ons samenzijn te vieren met familie aan de andere kant van de wereld. Ik zou zo dezelfde jurk weer dragen dan. Love it!
Hier hangt hij in de kast. Ik heb hem wel uitgewassen maar hij blijft vies. Moet eigenlijk naar de stomerij. Ik heb nog geen idee wat ik er verder mee ga doen. Ben ook pas 2 jaar getrouwd.
Wat lief De mijne ligt op zolder te verstoffen. Heb wel eens geprobeerd hem te verkopen, maar niet gelukt toen. Misschien zet ik hem binnenkort nog eens op marktplaats, en anders doe ik hem ook in de kledingbak.
Ik heb een korte trouwjurk en ik heb hem gewoon gewassen maar kort wordt minder vies natuurlijk. Maar waarom ik hem bewaar weet ik ook niet. Ooit nog een keer trouwen met mijn man doe ik niet en ik weet ook niet of ik er ooit weer in pas. Ik heb wel leuke herinneringen aan de trouwjurk van mijn moeder. Die heeft ze ook na de scheiding bewaard en ik heb hem als kind zeker een aantal keer aangehad. Als volwassene paste ik hem niet meer, niet heel gek want het was maat 34 en ik ben 1,86m en stevig. Zelf (nog) geen dochtertje dus als die niet komt ga ik hem wegdoen denk ik (schenken)
Hier in de kast, laatste wel weer aangetrokken en hij was gewoon te groot!!! Maar hij is nog steeds prachtig!
Direct na de bruiloft heb ik hem laten stomen, mijn sleep(je) zat onder de vieze voetstappen en bier...(was een leuk feestje zullen we maar zeggen), nu hangt hij in een hoes op zolder in een kast!
Hier was m'n jurk ook behoorlijk vies, dus ik heb 'm na een paar weken wel naar de stomerij gebracht. Daarna is hij in een zak in de kast gegaan. M'n zusjes hebben 'm wel allemaal een keer aangehad, ik was de eerste die trouwde dus iedereen was benieuwd hoe dat nou stond. Inmiddels zijn ze bijna allemaal zelf getrouwd dus ik denk dat hij de komende jaren gewoon in de kast blijft. Wegdoen vind ik zonde, we zullen zien wat er in de toekomst mee gebeurd.
Mijn trouwjurk is na onze laatste foto sessie in de container beland. Bij onze laatste foto's ben ik het water in gegaan. De jurk was daarna zo vies en zat vol met vieze smurrie.
Gisteren waren we 5 jaar getrouwd. Mijn jurk heb ik na de trouwerij laten reinigen bij de stomerij. Weet niet meer wat het heeft gekost. Mijn jurk was niet bepaald geschikt voor de wasmachine(paste die niet eens in, haha). Ik heb 'm daarna in de originele zak in de kast gehangen. Haal 'm 1x per jaar tevoorschijn, gewoon even kijken en terugdenken aan de trouwdag. Ik bewaar 'm wel, kan niet wachten tot de dag dat ik 'm aan mijn dochtertje kan laten zien. Ze is nu 2,5 dus ze snapt er nu nog niks van. Ik zou 'm nog wel een keertje aan willen, voor een 2e keer onze trouwgelofte afleggen in de kerk, maar helaas, mijn man heeft daar geen zin in, haha!
Mijn moeder heeft die van mij met de hand in bad gewassen terwijl we op huwelijksreis waren. Ze heeft hem zelfs laten repareren (scheuren erin). Hij heeft een poos op mijn hobbykamer op een paspop gestaan. Tot er een kindje kwam (hij heeft er toch bijna 2 jaar gestaan). Daarna in de hoes op de slaapkamer. Ik heb hem pas weer tevoorschijn getoverd en DL erin gestoken. Dat vind ik wel leuk om te doen later nog eens, als ze geen kleuter meer is Maar verder heeft hij geen bestemming meer. Verkopen kan niet meer. Het is een jurk van 2007. Vind ik zonde ook.
Ik heb ook foto's van mijn dochters laten maken in mijn jurk. Vond het ook zo jammer dat zo een dure jurk, maar 1x gebruikt kon worden. Ik heb hem van mijn ouders gekregen, dus zou hem ook niet snel verkopen.
Ik heb hem zelf uitgewassen. Er zat gewoon een wasvoorschrift in. Nu hangt hij inmiddels 17 jaar in een hoes in de kast. Passen doe ik hem niet meer, denk ik. Ben een kilo of 10 zwaarder dan toen.
Hij hangt de hangen in de kast. Eigenlijk best zonde, maar ik krijg er te weinig voor terug en daarom doe ik hem niet weg.
Ja ik heb er ook wel aan zitten denken om te verkopen maar toen dacht ik er zijn zoveel mensen die er geen geld voor hebben. Ik voelde me die dag echt een prinses en dat gun ik elke vrouw. Daarom indd in een kledingbak gedaan Soms kan ik wel lief zijn hoor
De mijne hangt in de kast met nog steeds dezelfde vlekken er in als bijna 12 jaar geleden. Ik wil hem nog steeds een keer wassen of laten stomen en dan op een paspop op de overloop.
Ik had geen jurk maar een top en rok. Zag er wel uit als een jurk maar kan de 2 nog anders gecombineerd dragen en dat doe ik ook nog steeds. Had geen witte 'jurk' dus dat maak het herdragen al heel wat makkelijker.