Zo weinig mogelijk Nee, ik weet het niet. Heb zelf ook kaartjes en ook zo'n postuur en geen idee. Ik twijfel zelfs of ik wel ga, boven lichaamstemperatuur is meestal geen succes bij mij helaas... Of ik ga tegen 18 uur.. Eerste acts kan ik best missen.
Een goed gevulde portemonnee! Bonnen zijn 3.5 voor 10 euro en flesje water is 1.5 bonnetje... Verder geen doorschijnende kleding als dat nat word er is een hoop geregeld wat betreft de temperatuur. Iets van een luchtig jurkje die wat losjes valt? Zonnehoed of parasolletje.
Ik heb een maxi dress besteld en heb een leuke hoed in Mallorca gekocht omdat mijn hoofdhuid verbrand was 😁 Die doe ik gewoon op! En we gaan pas na 15uur
Er zijn gratis drinkwAterpunten ingesteld. Je kunt dus gratis water krijgen. En een insmeerbalie van het KWF en er staan emmers met water en sponzen. En ik weet niet of je voor het podium wil staan, maar er staan best wat bomen in het park en er worden extra schaduwplekken gecreëerd. Ik twijfel nog of ik ga
Pfff ik was echt niet gegaan. Zijn meerdere festivals dit weekend maar veel mensen bieden hun kaartje aan in verband de hitte. En ik geef ze geen ongelijk!
Ik heb besloten niet te gaan. Vind het niet verantwoord. Val snel flauw met dit weer en ben nog herstellende van rug operatie. Daar zit je altijd aan elkaar geplakt , fel in de zon, boxen, lichten en zwetende mensen in 37 ( voelt als 45 min recht in de zon) . Heb tegen mijn man gezegd dat hij maar met zijn vrienden moet gaan. Was vorig jaar 100 euro kwijt aan drinken voor 2 haha. Dat kan ik nu dus gebruiken om wat leuks te doen