ik heb net een iPad air 2 gekregen van vriendlief. Ben helemaal blij. Nu zoek ik een goede hoes die de iPad beschermd. Ik heb een zoon die er ook gebruik van gaat maken dus een goed hoesje is belangrijk. En ik wil graag de iPad neer kan zetten. Iemand tips? Niet duurder dan 25 euro.
Spider pepkoo extreme militaire waterdichte heavy duty stof/schokbestendig geval van de dekking voor ipad 2 3 4 5, voor ipad lucht gratis verzending in Nieuwe pepkoo verdediger militaire standaard vuil spin waterdicht schokbestendig dekking van het g Zo iets?
Hier tevreden met de kidscover, deze gebruiken ze ook op de school van zoon (speciaal onderwijs), in principe zou je daar de ipad mee moeten kunnen laten stuiteren, hoewel ik dat niet ga uitproberen met een ipad air hoor, iets te duur grapje als die het toch begeeft
De gewone, het handvat kun je omklappen en dan kun je hem rechtop zetten. Er zat verder een screenprotector bij en een kinderstylus. Ik heb hem gewoon via de kidscover website besteld. Inmiddels al weer een jaar geleden (wij hebben de ipad air 1 dus).
Tnx dames ik heb nu even bij de Action een hoes gekocht en zal de kids hoes nog bestellen. Dat lijkt me ideaal voor dat kleine onhandige boefje van me