We hebben alles al ondersteboven gekeerd maar t lijkt echt weg te zijn. Van t boekje is t jammer dat t weg is maar daar kan ik mee leven maar t vaccinatiebewijs... Is t erg als je dat niet meer hebt?
Zou even bellen morgenvroeg, die bewijzen sturen ze op naar het RIVM voor hun administratie dus weet niet of je zoontje zonder kan worden ingeent. Denk het wel, maar zou toch even bellen voordat je er voor niets staat.
De meetings kaarten hebben ze daar gewoon liggen en vullen ze daarin dat is geen probleem het boekje is niet echt nodig
Ik zou morgen gewoon naar het CB gaan en je verhaal vertellen. Als het goed ik kunnen ze een nieuwe vaccinatiekaart aanvragen, maar ik weet niet of ze bij jullie de laatste prik geven zonder deze kaart. De rest van de controle kan wel plaatsvinden en de prik zou je dan eventueel altijd later nog kunnen halen.
Ik heb de oproepkaart nog wel maar t gaat dus echt om t gedeelte wat je zelf houdt met de stempels, paraaf, datum e.d. waarop alle inentingen die je kind gekregen heeft staan. Ik baal er echt heel erg van. Van de jongste heb ik t nog wel maar de oudste dus niet. Flink baalmoment nu
Dat is idd wel jammer, maar denk dat daar ook wel een oplossing voor is hoor. Deze heb je alleen nodig als je de entingen moet bewijzen. (reis naar land waar je vaccinatie voor nodig hebt) of bij het kinderdagverblijf zodat ze kunnen zien dat je kind gevaccineerd is. Aangezien ze elke enting noteren en doorgeven bij het RIVM, dan zul je daar vast nog wel een bewijs van kunnen krijgen. Je bent ook vast niet de eerste die dit overkomt en ook zeker niet de laatste.
Kan me niet eens herinneren dat ik een kaart met stempels mee naar huis heb gekregen. Heb wel het boekje. Ook onze zoon moet nog 1 keer een prik en ik zei dat ik geen kaart daar van had. Die word nog opgestuurd. Verder heb ik nooit iets mee naar huis gekregen. Dus misschien heb je zo een kaart nooit gehad?
Hij is terecht! Lag onder onder bed. Vraag me echt af hoe die daar nou terecht is gekomen, Maarja strange things happen! Bedankt voor t meedenken in ieder geval.
Zal vast vaker voorkomen..even bij cb aankaten.. Heb van me oudste nooit een stempelboekje gehad.. nu wel van me jongste.. Heb alles standaard in het boekje zitten. .oudste heb ik een mapje.. en jongste een boekje..Beide elastiek er in waar papieren in zit wat belangrijk is..
zoals ik ooit heb begrepen wordt het ook ergens geregistreerd. Een soort databank. Waar of wat het is weet ik niet maar ik geloof dat zij je de ibentingsbewijzen toe kunnen sturen. Je cb weet vast wel hoe of wat!