Wie weet of het kruidvat van die gekleurde stapelbekers vast in het assortiment heeft? Ik zoek die meest eenvoudige, gewoon rond van groot naar klein zonder vormpje, randje of wat dan ook. Ik weet dat ze er waren maar misschien was dat tijdelijk. Ik heb weinig tijd anders ging ik gewoon even kijken. Misschien dat hier iemand het toevallig weet. Een andere winkel is natuurlijk ook prima. Ik weet dat ze via internet te koop zijn maar ik heb ze vandaag nodig.
kruidvat heeft ze in ieder geval wel regelmatig Wibra trouwens ook hema misschien blokker, intertoys etc. vast ook
Kruidvat had ze in ieder geval een paar maanden geleden van Sesamstraat. Die waren volgens mij 2.99. Maar dat was dus een aanbieding, dus die zullen er nu wel niet meer zijn.
Ikea had ze altijd in assortiment...pas nog een paar gehaald voor ons meisje! Tenminste hier..bij de kinderafdeling en dan goed zoeken....liggen vaak wel verscholen...
Het moeten echt van die basic bekers zijn, zoals ze 35 jaar geleden ook bestonden. (Voor een vriendin stel ik een pakket samen met alleen spullen zoals wij daar ook mee opgegroeid zijn.)
stapelbekers...en stapelbekers.... hihi Denk dat sommige idd andere bekers voor hebben! Welke bedoel je nu? Om uit te drinken of om mee te spelen?