Wat doen jullie met kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door jonibra, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

1e kerstdag denk ik bij me schoonmoeder met schoonzus, man en kids...en tweede kerstdag weet ik nog niet. Ik moet dan 2 uurtjes verplicht werken iedereen bij ons..want niemand wilde werken op die dag,dus dan iedereen ! wel zo eerlijk. dan van 11/13uur dan kijken we qat we doen..miss lekker relaxen samen..

2. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL

Jij ook al? Ik ook! 1e kerstdag

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Jep ik ook al haha.

Leuke dag he :p

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Kerstavond "vieren" wij met een oom, tante en nichtje van mijn vriend. We gaan dan altijd naar de film. Dit deden ze al toen ik mijn vriend nog niet kende. Destijds ging zijn moeder altijd mee, maar helaas is ze in 2003 overleden. Deze traditie hebben ze in ere gehouden, en nu ga ik dus mee.

Wij vieren eerste kerstdag met mijn familie (ouders, zussen en daar de mannen en kinderen van). In totaal zijn we dan met 18 man. Elk jaar is het bij een ander. Dit jaar bij mijn een naar oudste zus.

2e kerstdag gaan we lekker met z'n 2en uit eten. Verder niks op de planning voor die dag!

Oud en nieuw vieren we bij vrienden!

5. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan dan een kindje kopen

6. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Not... vind er niks aan met kerst jarig te zijn.
    Ben bloemist en dan heb ik dus vooral de dagen voor mijn verjaardag top drukte zodat ik niet eens tijd heb om normaal boodschappen in huis te halen.
    Ben op mijn verjaardag dan ook vaak weg.
    Lekker ff paar dagen uitwaaien op Texel ofzo.

7. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    1 van de 2 dagen gaan wij hier met ons gezinnetje een kerstdiner doen. En nodigen we mijn ouders en broer uit.

8. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Met kerstavond zijn we lekker met zn tweetjes :) Eerste kerstdag gaan we bij mijn opa en oma eten. Mijn ouders, zusje en haar vriend en een oom zijn er dan ook, dus hebben we meteen mijn kant van de familie gehad ;) Tweede kerstdag gaan we bij de ouders van mn vriend grillen en ´s avonds met vrienden de stad in. Daarna zijn we nog lekker twee dagen vrij :)

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    ik ga zo ontzettend zitten pronken met mijn kinders onder de kerstboom. ik denk dat ik hem 6 december zet en er onder blijf zitten tot 6 januari. (zie blog)
    Maar goed, dit jaar gaan we weer echt kersten dus:

eerste kerstdag met mijn familie, kerkkoffiespelletjesetenspelletjes.
    En tweede: kerstontbijten, koffie bij schouders, lunchen thuis en dan komt wrs mijn moeder hier eten.

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Manlief werkt dit jaar de hele Kerst. Ik ga dus lekker ons eigen kerstdiner op 3e kerstdag voorbereiden en mijn paper schrijven.
    Lekker thuis met onze gezellige katten hopend op veel sneeuw zodat ik ook echt niet de deur uithoef :D

Deel Deze Pagina