wat doen jullie met kleine van 1 1/2?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door onsukkie, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Knutselen is hier nu in, geef hem een vel stickers en hij beplakt alles incl. zijn mama. kleuren en stempelen vind hij ook leuk. Wandelen doen we ook veel hij vind het super om te gaan wandelen. Hier vlakbij is een indoor speeltuin zijn we zaterdag voor het eerst geweest en dat doen we binnenkort zeker weer! was een groot succes. Maar hoop wel dat het weer eens wat warmer gaat worden dan kan mijn zoon weer achterhuis spelen want hij mag graag buiten spelen.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij gaan (weer of geen weer) op een dag zo'n 1 - 3 uur naar buiten. Als het slecht weer is, gaan we kort en als het mooi weer is: lang en TWEE keer. Mannetje heeft het echt nodig om lekker naar buiten te gaan en te rennen en te fietsen (mama / papa duwt!)

Verder eten we samen, douchen we soms samen en spelen we 2-3 keer per dag 15 - 30 minuten samen (boekje lezen, duplo, blokken)
    De rest van de tijd speelt het mannetje zelf (en hij slaapt nog 2 uur)
    In de ochtend kijkt hij soms ongeveer een half uurtje TV (Teletubbies / Zandkasteel). Hij kan zichzelf heel goed amuzeren en is altijd erg druk met van alles.

We doen samen boodschappen, we ruimen speelgoed e.d. op. En ik werk ook nog wat tussendoor (e-mails, lezen, enkel telefoontje)

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    goh daar had ik nou nooit last van gehad met de andere 2. en hoewel mijn zoon pas 9 en halve maand is heb ik er met hem nog nooit last van gehad. nu ben ik iemand die me niet snel verveeld en prima thuis kan zitten. en hem leer ik ook om op gezette tijden zelf te spelen. verder spelen we samen, de spelen huisgenoten met hem. kijken we naar elmo op de dvd of samen leren van sesamstraat. we dansen op muziek vind hij geweldig. er gaat veel tijd in het eten en drinken en schone luiers doen zitten.
    ( hij poept 4 keer per dag hihi ) tussen de middag slaapt hij 1 uur tot 2 uur en voor je het weet is het alweer 7 uur.

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik zie hier vingerverven en kleien.. hahaha dat zie ik mijn zoontje dus echt niet doen!

Verder gaan wij hier vaak even ergens op de koffie, rondje bakker/slager/dierenzaak op de fiets, gelukkig speelt hij zelf ook goed alleen met zn auto's, naar een vriendin die ook een kleine heeft, naar 1 2 3 speelparadijs, naar de supermarkt, naar de kinderboerderij etc.

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

kleuren kleuren en nog eens kleuren samen thee drinken samen puzzelen samen tv kijken samen rond renne als 2 gekke door het huis

okay dan ben je een uurtje verder en dan .............ja ... hahah merk ook dat zij het binne zitten de hele tijd niks vind dus ga zowiezo voor haar slaapje standaard naar de winkel toe lopen maak niet uit wat ik koop als is het 1 brood maar ben er toch ff uit dan dat breekt dan lekker eten om half 12 en na het eten naar bed bonjouren soms wat later half 1 of 1 uur

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dat doe ik dus ook alleen heb geen auto altijd tot me beschikking maar ik ben crea bea in het bedenken van bezig zijn

7. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ik geef deze even een schopje omhoog, mischien komen er nog meer leuke ideen...

Deel Deze Pagina