Ik geef ze aan mijn gastouder mee Die knutselt er vanalles van.... Molens, poppetjes, hondjes, of ze stopt er kleurtjes/wasco/schaartjes in
Ik heb van die metalen van Nestle. Ik heb er echt 20 staan op zolder en zit ook steeds te dobben over wat ik er eventueel mee zou kunnen. Ik vrees dat ik ze maar weg moet gaan gooien of iets.
Ja, dat is een Braziliaans gebruik ofzo geloof ik? Heb het ook gezien ja. Ik gooi het weg. Houd niet van troep in mijn huis Zorg er wel voor dat doos altijd vol is met troepjes.
Oh! Dat is eigenlijk best een leuk idee, maar jeetje, waar laat je dat allemaal haha. Ik gebruik ze nu voor klein afval op het aanrecht. Heel erg makkelijk!
Wat een domme opmerking! Mijn man wilde ze altijd hebben voor schroefjes, moertjes enz. Maar een jaar had hij daar ook wel genoeg van Toen heb ik ze als prullenbakje op het aanrecht gezet. Ideaal voor koffiepads en snotdoekjes.
Ik heb ze gebruikt om frituurolie in weg te gooien. Nu gebruik ik kruidvat eigen merk dus foliezakjes.
Ik heb er 4 bewaard en staan nu mooi op een kastje in de keuken, ik gebruik ze voor lange vingers, pap, en de andere 2 had ik gewoon voor voeding maar dan van een ander merk die kieperde ik zo in die bussen van nutrilon, tot een paar maanden geleden dronk mijn zoontje ook nog flesvoeding dus had ik 2 verschillende maanden zeg maar. nu ga ik eens kijken wat ik in die lege kan doen
Die metalen werden in mijn familie vaak vol homemade koekjes en ander lekkers gepropt, door de kids laten versieren, strik erom en hallo cadeau.
weggegeven aan een vrouw die ze spaarde voor dr wol prulletjes en aanvulling voor dr muur :d nu nog geen idee.