Daar ben ik wel benieuwd naar. Vanaf dat ''we'' probeerden zwanger te worden heb ik een account aangemaakt op ZP. Toen wel eens laten vallen bij vriend dat ik lid was geworden van een forum maar daarna niet dat ik ook daadwerkelijk zo actief was in het NOD topic en vervolgens het bevallingsforum. Aan het eind van mijn zwangerschap heb ik dit ''bekend'' gemaakt, hij reageerde heel enthousiast. Inmiddels ook een meeting gehad en een meeting in de planning over 2 weken. Zover ik weet heb ik geen ''meelezers'', ben wel pas geleden van naam veranderd omdat ik had gezien dat mijn account open stond en er een ander achter mijn pc zat.
Ja al vanaf dat ik lid werd in 2008 weet hij dat. Wel al twee keer een andere naam gehad een x omdat ik geband werd en een x ivm meelezer. Hoop leuke meiden leren kennen via hier!
Mijn man weet ervan. Leest een enkele keer ook wel eens mee. Verder heb ik een van m'n beste vriendinnetjes hier leren kennen. Verder weten wel een paar familieleden/vrienden het. Maar blijf graag anoniem.
Ik werd lid in 2009 en mijn man weet dat Hij weet ook dat ik redelijk actief ben/was En dat ik bijv leuk contact heb met een meid van zp via de Pb en dat zij de naam van onze meid bijv al wist voor de kleine meid geboren was.
Mijn man, inmiddels ex, weet dat ik hier schrijf sinds wij een kinderwens kregen in 2009. Zo lang ben ik hier dus ook al lid, inmiddels alleen onder een andere naam hier
Nee, denk het niet! Heb wel eens wat laten vallen, maar volgens mij weet niemand dat ik hier enigszins actief ben! Binnenkort weet ml het wel, want ook hier een meeting gepland met de decembermama's!
Ja ml weet het hoor vertel ook wel eens wat maar meer over de leuke discussies af en toe. Dat ik mn twijfel test hier al had laten zien niet bijv.
Ja hoor, als we beide een antwoord op een vraag mbt zwangerschap etc niet weten zegt mijn man: vraag het ff op het forum
Mijn man en omgeving weten het. helaas wel een meelezer opgemerkt maar valt niet veel te lezen dus dat is flinke pech voor haar.
Mijn man weet het ja, twee vriendinnen ook. Verder maak ik het niet echt openbaar, maar is het ook geen topsecret.
Mijn vriend weet het en mijn zus ook. Laatst genoemde vindt dit overigens echt een verschrikkelijk forum haha. Ik ben hier sinds 2008 actief en ivm privacy/meelezers ben ik wel eens van naam veranderd.
Bij mij weet mijn man het als ik dan savonds naast m op de bank druk met de iPad in de weer ben zegt ie altijd: zit je weer met je vriendinnen van het forum? Haha... Hij is er wel blij mee geloof ik, zeur ik er tenminste niet over tegen hem Verder ook een vriendin maar die denkt dat ik alleen op het aangeboren afwijkingen gedeelte meeschrijf/lees. Ben wel bang dat ze misschien binnenkort ook lid wordt (misschien al is?) aangezien ze sinds kort zwanger is.