Weet je partner/ vriend/ man/ omgeving dat je lid bent van ZP?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pomm, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Daar ben ik wel benieuwd naar. Vanaf dat ''we'' probeerden zwanger te worden heb ik een account aangemaakt op ZP. Toen wel eens laten vallen bij vriend dat ik lid was geworden van een forum maar daarna niet dat ik ook daadwerkelijk zo actief was in het NOD topic en vervolgens het bevallingsforum. Aan het eind van mijn zwangerschap heb ik dit ''bekend'' gemaakt, hij reageerde heel enthousiast. Inmiddels ook een meeting gehad en een meeting in de planning over 2 weken.
    Zover ik weet heb ik geen ''meelezers'', ben wel pas geleden van naam veranderd omdat ik had gezien dat mijn account open stond en er een ander achter mijn pc zat.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja al vanaf dat ik lid werd in 2008 weet hij dat.

Wel al twee keer een andere naam gehad een x omdat ik geband werd en een x ivm meelezer.
    Hoop leuke meiden leren kennen via hier!

3. tuc

tuc Niet meer actief

mijn man wel, die vermaakt zich af en toe smakelijk;) Verder niemand

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Mijn man weet ervan. Leest een enkele keer ook wel eens mee. Verder heb ik een van m'n beste vriendinnetjes hier leren kennen. Verder weten wel een paar familieleden/vrienden het. Maar blijf graag anoniem.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik werd lid in 2009 en mijn man weet dat

Hij weet ook dat ik redelijk actief ben/was

En dat ik bijv leuk contact heb met een meid van zp via de
    Pb en dat zij de naam van onze meid bijv al wist voor de kleine meid geboren was.

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja, soms hebben we het er over als ik een onderwerp tegen ben gekomen.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn man en zusjes weten het. Voor de rest heb ik het er eigenlijk nooit over.

8. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yup, mijn man weet ervan:)

9. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier weet mijn man het ook. Verder niemand, vind het wel fijn zo.

10. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mijn man, inmiddels ex, weet dat ik hier schrijf sinds wij een kinderwens kregen in 2009. Zo lang ben ik hier dus ook al lid, inmiddels alleen onder een andere naam hier ;)

11. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Nee, denk het niet!

Heb wel eens wat laten vallen, maar volgens mij weet niemand dat ik hier enigszins actief ben!
    Binnenkort weet ml het wel, want ook hier een meeting gepland met de decembermama's!

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja ml weet het hoor vertel ook wel eens wat maar meer over de leuke discussies af en toe.
    Dat ik mn twijfel test hier al had laten zien niet bijv.

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja hoor, als we beide een antwoord op een vraag mbt zwangerschap etc niet weten zegt mijn man: vraag het ff op het forum :)

14. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Mijn man en omgeving weten het. helaas wel een meelezer opgemerkt maar valt niet veel te lezen dus dat is flinke pech voor haar.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja hoor :) M'n vriend, zus en moeder weten het

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mijn man weet het ja, twee vriendinnen ook.
    Verder maak ik het niet echt openbaar, maar is het ook geen topsecret.

17. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mijn vriend weet het en mijn zus ook. Laatst genoemde vindt dit overigens echt een verschrikkelijk forum haha.

Ik ben hier sinds 2008 actief en ivm privacy/meelezers ben ik wel eens van naam veranderd.

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bij mij weet mijn man het als ik dan savonds naast m op de bank druk met de iPad in de weer ben zegt ie altijd: zit je weer met je vriendinnen van het forum? Haha... Hij is er wel blij mee geloof ik, zeur ik er tenminste niet over tegen hem ;) Verder ook een vriendin maar die denkt dat ik alleen op het aangeboren afwijkingen gedeelte meeschrijf/lees. Ben wel bang dat ze misschien binnenkort ook lid wordt (misschien al is?) aangezien ze sinds kort zwanger is.

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier weet manlief het ook en samen met mijn beste vriendin zit ik hier alweer enkele jaartjes.

20. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Mijn man leest gezellig mee!:D

Deel Deze Pagina