Help mee om endometriose onder de aandacht te brengen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lieke, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Dit stukje ontving ik gisteren en vond het wel belangrijk om het hier ook te plaatsen, extra petities zijn uiteraard heel hard nodig.
    De petitie kan getekend worden tot ongeveer half december.
    Liek

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel of niet weten, heb ik een aandoening genaamd 'Endometriose'. 1 op de 10 vrouwen in Nederland lijdt aan endometriose, een ziekte waarbij baarmoederslijmvlies buiten de baarmoederholte aanwezig is en die kan lijden tot onvruchtbaarheid. Meer weten? Lees het artikel over endometriose in de Cosmopolitan van november. (Of kijk eens op de site van de Endometriose Stichting http://www.endometriose.nl ) De overheid heeft nog geen actie ondernomen om deze aandoening op de kaart te zetten, zodat er meer bewustzijn èn geld voor onderzoek komt. Tijd voor verandering! Teken de petitie! Cosmopolitan zal de lijst aanbieden aan Leo Kliphuis, plaatsvervangend directeur van de afdeling Publieke Gezondheidszorg van het Ministerie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Vandaar dus nu mijn vraag om een handtekening te zetten op deze site: http://www.cosmopolitan.nl/youyouyou/Pe ... eturn=true
    Het kost nog geen minuutje van je tijd, maar het kan wel een wereld van verschil betekenen voor alle vrouwen die last hebben van Endometriose, als nu eindelijk meer actie ondernomen gaat worden en deze aandoening ook herkent zal gaan worden!

Alvast bedankt voor het lezen van dit topic!

liefs,
    D...

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ga het gelijk doen
    heb er namelijk zelf ook last van :(