Ik vroeg me af wat jullie doen met het geld wat je verdiend op mp. Ik leg alles apart om ergens voor te sparen. Ik zie soms dat mensen echt veel advertenties erop hebben staan. Zelf verkoop ik ook wel eens wat. En wie heeft er wel eens iets verkocht op mp voor echt een leuk bedrag terwijl het veel minder hoefde op te leveren? Ik ben nieuwsgierig ��
Ik verkoop regelmatig kleertjes en andere baby spullen. Soms krijg ik meer dan ik verwacht had, soms minder. Gisteren ook weer e.e.a. gewoon op de weggeefhoek gezet, wie goed doet...... (hoop ik dan altijd maar). Het geld verdwijnt in de grote hoop, oftwel staat op de rekening en doe ik boodschappen van etc het zijn ook geen mega bedragen.
Bij ons gaat het in ons disney potje Toen we onze kledingkast gingen verkopen hebben we het dubbeldekker ontvangen dan dat we in gedachten hadden. Schijnbaar een zeer gewild product had in 2 uur 50 mails pakte goed uit voor ons
Geld wat ik 'verdien' op marktplaats gaat in een bakje. Elk jaar kunnen we er een midweekje van weg naar Landal oid. Volgende week is het weer zo'n feest
Hier gaat het vooral om kleding van de kinderen wat ik verkoop ik heb er inmiddels een aparte rekening voor en daar zet ik het steeds op samen met een stukje kinderbijslag als het boven de 700 euro is sponsor ik de spaarrekeningen van beiden kinderen met 100 euro per kind , Wij hebben de palystation van mijn man best een oud ding verkocht hij keek er nooit meer naar om, had zoiets van 50 euro prima maar hij werd zo zonder pardon voor 200 euro verkocht en moest het gewoon versturen met de normale post werd zo over gemaakt. En mijn fiets was 299 euro nieuw, een moederfiets ik wilde toch terug naar een gewone fiets had er een jaartje op gereden, en zette hem op marktplaats kreeg er 275 euro voor bizar echt.
Hier is het altijd kinderkleding dat ik verkoop. Dat gaat in een aparte pot die ook weer voor kleding is. Onze bugaboo wou ik 150 euro voor en verkocht ik binnen een uur voor 400 euro
Gaat gewoon op de gewone lopende rekening, gebeurt niets bijzonders mee. Boodschappen worden er oa van betaald.
Wij hebben een spaarpotje voor de kinderen waar we dan weer andere dingen van kopen. Van de week bv nog een Berg skelter voor de jongste zijn verjaardag.
Ik verkoop echt van alles; van keukenspullen tot dakramen. Ben ook erg actief met adverteren, ook op fb. Alles wat ik hiermee verdien gaat in een potje waar wij weer grote dingen van kopen die we nodig hebben zoals een aanhanger
Ik zet er regelmatig iets op maar verkoop slecht, met name kinderkleertjes lopen bijna niet. Als ik iets verkoop dan gaat de opbrengst op de grote hoop.
Wij doen niks bijzonders met het opgeleverde geld. Ik heb onze Quinny kinderwagen voor 75 van MP gehaald en ook weer voor 75 verkocht. Expres in het donker zodat ze niet zagen hoe lelijk hij eraan toe was. Een deltababy verkocht voor precies dezelfde prijs als de nieuwprijs in de winkel.. Een kinderstoel dat 10 euro nieuw kostte voor 15 euro verkocht
Ik verkocht voornamelijk babykleertjes. Heb veel dure merken en dat levert vaak nog best wat op. Verschilt wel erg per merk. Ook de luiertas verkocht omdat we die nooit gebruikte. Soms wat 'troep' die ik in huis heb gevonden. Opgebrachte geld doen we niets mee eigenlijk. Verdwijnt gewoon
Ik verkoop kinderkleding via Facebook en boeken/tijdschriften via marktplaats, vooral voor de boeken krijgen we vaak leuke bedragen ( 5-10 EUR) dit gaat op de spaar rekening van onze dochter. Dat is ook het enige wat we voor haar sparen en staat toch al EUR 300 op
Dat weet je als koper ook gewoon hoor, als je een beetje nadenkt. In de avond met kunstlicht lijkt alles mooier