Wat doen jullie met mp verkoop?

Discussie in 'De lounge' gestart door littleway, 18 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik vind jou zielig.

2. Veera

Veera Niet meer actief

Lol die reacties altijd op 1 zinnetje. Alsof je dan t hele verhaal kent joh ;) blijf een keer on topic zou ik zeggen

3. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Ja alsof er een heel verhaal is. Jij spreekt expres avonds af zodat ze de gebreken niet zien. Eind verhaal.
    Best zielig om zo een tientje meer te krijgen.

4. Amare

Amare Niet meer actief

Plaats dan ook niet van die kansloze posts.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ben dan benieuwd wat het hele verhaal is? Ik reageer puur op wat jij schrijft.

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    Vorige week onze tent verkocht voor €450 en daar kopen we weer spullen van voor onze caravan.
    Wc-tje, windscherm, lichtgewicht voortent en een kleine cadac.

Kleertjes enzo doe ik geen moeite meer voor, ik geef het allemaal weg. Schoonzus, nichtje. Fietsje van mijn dochter gaat naar mijn andere schoonzus, loopfietsje naar mijn zus.
    Dus 'grotere' dingen verkoop ik wel, maar kleinere dingen niet, pfff, al die moeite voor soms €5 of €7,50 nee hoor.

Wat ik van Markplaats koop zijn ook grotere of 'betere' dingen, dus bij 'een Veera' zal ik niet snel over de vloer komen.

7. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Dat dachten die mensen waarschijnlijk ook, dat ze een "goede " kinderwagen op gingen halen.

8. Veera

Veera Niet meer actief

Ik reageerde gewoon op deze vraag van TS.

9. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik zou me schuldig voelen:$:$
    Wat ik er niet meer uit vind zien verkoop ik ook niet!

10. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Vind ik ook

11. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Dat op zn minst ja.....Jemig wat een zielig figuur

12. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Off-topic: haha, nou veera, ik heb me toch een beeld van jou inmiddels. Laatst vertelde je dat je de poep van jouw hond niet opruimt. En nu dat je je kinderwagen expres in het donker verkoopt zodat het nog wat lijkt...

Ontopic: ik spaar het op om iets leuks van te kopen. Zo sparen we nu voor een nieuwe eettafel met stoelen

13. Veera

Veera Niet meer actief

Ach t is wat he, zo'n forum. 😂

14. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Geld van MP verkopen die ik doe gaan in een potje voor mijzelf en mijn man doet hetzelfde. Kopen we van waar we maar zin in hebben. Ik geef het meestal uit aan mijn aquarium, kleding of spulletjes voor in huis.

15. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    Een goede of betere kinderwagen van €75. Nee, sorry, hier denk ik van niet. Je kan natuurlijk geluk hebben, maar voor €75 een goede kinderwagen kopen geloof ik niet.
    Wij hebben toen 2 kinderwagens gekocht op Mp voor de oma's, prima voor eens per week, maar twee jaar veelvuldig gebruik hadden ze ook niet overleefd.

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant

Nou... Ik had voor 40 euro een prima wandelwagen hoor. Na twee jaar gebruik weer verkocht voor 20 euro.

Hier gaan de mp verkooen in de spaarpot van de kids of in ons eigen bakje. Dat wordt meestal gebruikt voor de collectes of om friet te halen, haha

17. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Wij hebben ooit 3 kaartjes voor in een viewer (zo'n rood speelgoedding) verkocht voor € 150,00 aan iemand uit Frankrijk.
    Wij lachen maar later bedachten we ons dat hij misschien wel het hardste lacht als hij die dingen weer doorverkoopt omdat t de enige op de wereld zijn ofzo..
    Maar wij dachten er hooguit n paar euro voor te krijgen

18. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Je zegt zelf dat je die foto in het donker neemt zodat mensen niet hoe kunnen zien hoe slecht die is.. het gaat er niet om dat je meer vraagt

19. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Waarom niet?? Mijn zusje heeft er een voor 80 euro gekocht!! En nog een super mooie moderne kinderwagen hoor:D

20. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Haha ja 😂

Deel Deze Pagina