Ik verkoop best wat op mp. Maar nooit meer dan eenderde dan wat ik er voor heb betaald als het nieuw was. Alles is schoon en gewassen als dat kan. Als er iets stuk of wat kaal is, dan zet ik dat er bij. Zelf koop ik ook best veel dingen voor de kinderen via mp. Pas nog een bureautje voor in de woonkamer. Vorige maand nog een nieuw! kleed voor in de woonkamer. Met het geld doen we niets speciaals, gewoon boodschappengeld.
Wow dat snap ik ook niet Veera De opbrengsten van wat ik verkoop gaat naar leuke dingen. De disneypot, of dagjes weg. Volgende week gaan we ervan naar burgers zoo
Als ik speelgoed verkoop krijgen de kinderen elk een cent voor hun spaarpotten. De andere dingen die we verkopen leggen we in een potje en kopen we de verjaardagscadeaus voor de kinderen mee en de Sintcadeaus. Alles wat we nog meer overhouden, wordt gewoon in de kinderen geïnvesteerd (nieuwe kleren, schoenen, ... wat ze nodig hebben op dat moment).
Alles. Incl extra draagmand, voetenzak, parasol, regenhoezen, buggyinzet, dat ligding zeg maar, autostoel etc. Hier een foto van de wagen met alleen de mand en maxicosi zeg maar. Mutsy 4 rider active black. Jaar oud.