ik vroeg het mij af. mijn moeder was 21 toen ze mij kreeg ik heb het altijd heerlijk gevonden z'n jonge moeder te hebben. we gingen zelfs samen stappen. ik heb me toen ook voor genomen zelf ook jong moeder te worden (als alles het toeliet natuurlijk) zelf was ik ook 21 toen ik mama werd. mijn schoonouders vonden dit veels te jong zelf waren ze 26 en 36 hun mening is dan ook dat als je zelf jonge ouders hebt dan je dan ook jong moeder word. nu mijn vraag klopt dit? ps ik zet er nog een pol bij! oja even wat anders ik heb het dan over oudere mensen van boven de 25 zoals mijn schoonouder dit zeiden
Nee bij mij niet. Nou ja, voor een deel. Mijn moeder was 20 en mijn vader 28 Ik 28. Niet super jong dus.
Hier niet, mijn moeder was 32 toen ze mijn zus kreeg en 36 toen ze mij kreeg. Ik was 23 bij de eerste en 25 bij de tweede. Mijn oma was dan weer 17 bij de eerste.
Wat vind je jong. Mijn moeder was 24 toen ze mij kreeg, en ik was 26 toen ik moeder werd. In mijn omgeving is mijn moeder zeker een jonge oma.
Mijn moeder was 25 toen ze mij kreeg. Mijn vader 35. Ik was 23. Maar ben op mijn 20ste al gestopt met de pil. Maar geloof niet dat dat met de leeftijd van mijn ouders te maken had Mijn oma was 18 toen ze mijn vader kreeg, en hij 35 toen hij dus vader werk.
mijn moeder was 20 toen ze mij kreeg. mijn moeders moeder was 20 toen ze mijn moeder kreeg. en ik was 23 toen ik nikki kreeg. ik ging eerder ook stappen met mijn moeder enzo. ik vind het best prettig om zo jong moeder te zijn. en niemand heeft er ook ooit iets van gezegd. ben wel eens vreemd aangekeken door leeftijdsgenoten als ik vertelde dat ik zwanger was. de reactie was dan altijd: was het gepland?? waarop ik altijd antwoorde; zoiets kun je nooit plannen. maar het was inderdaad wel de bedoeling ja.
Hier jonge moeder met jonge ouders.. Ben dan nog niet helemaal moeder maar ik ben of nog net 21 of net 22, ben rond mijn verjaardag uitgerekend. Mijn moeder was 22 en haar moeder ook 22..
Mijn moeder was 25 toen ze bevallen is van mij, ze was toen wel al moeder, toen m'n zus kwam was ze 21. Ik was 27 toen ik voor het eerst moeder werd.
Mijn moeder was 24 toen ze mijn broer kreeg .. Mijn broer was 24 toen hij zijn dochter kreeg .. Ik was 24 toen ik mijn jongens kreeg ...
Hier klopt het niet. Mijn moeder was 30 toen ze mij kreeg, mijn vader 31. Maar ze waren wel al bijna 7 jaar aan het 'proberen', om het maar zo even te zeggen, maar het ging niet van een leien dakje allemaal. Ik was 29 toen hier de 1e kwam.
Mijn moeder was 26 toen ze mij kreeg, ik ben wel de jongste thuis. Mijn moeder was 17 toen ze mijn oudste broer kreeg. Mijn vader was ook 17 toen. Ik was zelf 26 toen ik beviel. Als het aan mij lag was ik veel eerder moeder, maar helaas is dat niet gelukt ivm meerdere miskramen heeft het 2 jaar geduurd voordat ik zwanger bleef!
Mijn moeder was 22 toen ze mij kreeg, en ik was 22 toen onze zoon geboren werd. Maar dat mijn ouders jong waren, heeft niets met mijn kinderwens op jonge leeftijd te maken.