wat doen jullie met oud en nieuw?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij zouden in eerste instantie naar mn schoonmoeder+vriend gaan maar daar hebben we door omstandigheden totaal geen zin meer in.
    Plus dat we met kerst ook al allebei de dagen daar geweest zijn.
    Mijn moeder heeft in het zh gelegen met kerst,gelukkig is ze weer thuis dus als ze zich goed genoeg voelt komen mijn ouders misschien naar ons toe.

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik breng oud en nieuw dit jaar samen met mijn kindjes door. Man lief moet werken van 20.00 tot 04.00
    Ga heerlijk op tijd mijn bedje in.

3. Skye

Skye Niet meer actief

Samen met mijn meisje naar mijn ouders. Mannetje heeft nachtdienst dus die is er niet. Ik blijf lekker slapen bij mijn ouders, samen met mijn dochter en de hond kan gelukkig ook mee. Verder komen er nog een hoop mensen, geen idee wie, maar het zal vast gezellig worden!

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mijn vriend heeft nachtdienst vanaf 19.00 uur. Ben alleen dus ga naar mijn ouders. 1 januari moet ik om 07.30 weer werken dus om 6.30 opstaan.

5. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Lekker thuis met z'n drietjes :) Al zal ons kleine meisje vast heerlijk slapen...

6. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wij gaan naar mijn ouders daar komt fam en vrienden, lekker eten tv kijken enz ons zoontje blijft dan bij oma slapen dan gaan papa en mama lekker feesten!

Deel Deze Pagina