Wij gaan met vrienden naar een bungalowhuisje (twee naast elkaar, eigenlijk). Zij hebben twee kinderen van bijna drie en 9 maanden en wij hebben al een dochter van twee. Dus hopelijk lekker rustig maar wel gezellig!
Geen idee. Ik heb dan waarschijnlijk een twee weken oud hummeltje (geplande ks 15 dec), dus we kijken wel hoe het loopt. Misschien ga ik wel gewoon naar bed! Denk iig niet dat we er ver op uit zullen gaan. Maar wie weet voel ik me wel heel goed en denk ik er dan anders over! (Al denk ik niet dat ik mijn kind dan uit zijn ritme ga halen...) En ik zou me niet te veel zorgen maken over of ik oud en nieuw voor mijn man / vriend verpest. Hij snapt heus wel dat je niet meer de energie hebt, die je normaal hebt! En als je echt gewoon in je nest wil blijven liggen, kan hij altijd zelf even een uurtje langs vrienden toch?! Beetje offtopic: hmmmm, oliebollen!
Ben 22 december uitgerekend, heb dus een vermoeden dat wij thuis zijn met oud&nieuw Oud&nieuw boeit me sowieso niet veel meer en zouden denk ik toch thuis blijven, ook vanwege de hondjes. Neem aan dat je vriend ook wel begrip heeft als je het niet groots wil vieren dit jaar en lekker thuis wil blijven!?!
Jaaaaa lekker!!!! Of die oliebollen met stukjes appel en rozijn erin! Heerlijk Mijn vriend heeft gisteren gezegd dat hij wel gewoon thuis wil blijven, hij vindt het geen probleem
Wij ook thuis, ik sta uitgeteld voor 2de kestdag. Ik ben dus of pril mama of ik ben mega hoog zwanger haha. Wij vragen de ouders hierheen (doen we anders nooit vieren het andere jaren altijd met vrienden). Maar nu dus een jaartje wel. En je kunt ze ongeneert wegsturen als het te laat gaat worden, en ze vinden het mega bijzonder om eventueel met hun kleinkind het nieuwe jr in te luiden en ze helpen met opruimen etc. Volgend jaar weer "los" hoor.. Enne manlief vind zn kindje veel te bijzonder om iets te "missen". Wij halen schade wel met carnaval in hier
Ik zal rond die tijd bevallen, dus we blijven sowieso dicht bij huis. Misschien wel thuis, lekker makkelijk. Als je nog 8 weken moet, ben je niet echt hoogzwanger natuurlijk. Ik zou dan gerust nog ergens heen gaan, als je daar zin en energie voor hebt.
ik reageerde eerder nog met wij doen rustig aan, maar blijkbaar wil mijn vriend naar vrienden en mag ik dan lekker thuisblijven als het aan hem ligt.. ugh.. heel fijn! thuisblijven met mij is blijkbaar te saai, en als ik er iets van zeg 'zeik' ik alleen maar..
ik lig momenteel inhet ziekenhuis, met zwangerschapscomplicaties, en misschien aan het eind van december ook nog. mocht ik wel thuis zijn en nog zwanger ben ik 31 weken zwanger. wij blijven gewoon thuis en om 00.00 uur gaan we misschien even de straat op om te toosten en mijn man gaat vuurwerk afsteken, ik maak het dan niet laat, lekker om 1.00 uur naar bed. onze zoon is 3,5 en leg ik gewoon in bed. hopen dat ie doorslaapt, net als de afgelopen 3 jaar.
tja, hier 9 januari uitgerekend. Met kerst zullen we bij de ouders bivakeren, daar kunnen we ons ook makkelijk afmelden wanneer het niet meer mocht lukken. En oud en nieuw zien we wel, we spreken niks af en dan zien we tegen die tijd wel hoe ik me voel en waar we zin in hebben. Gelukkig accepteerd iedereen dat ook en wordt er gezegd dat we altijd welkom zijn, ook al geven we dat pas op het laatste moment aan. Ik ga me er dus niet druk om maken en zie wel tegen die tijd (wie weet is ons ukkie er dan al wel of schrikt hij/zij zo van het vuurwerk dat de weeen spontaan op gang komen hahahha.) Wat we wel hebben afgesproken is dat mn vriend niet zoveel drinkt zodat die nog kan rijden en nog fit is mocht de bevalling beginnen. xxx
Met Oud en Nieuw zijn we altijd bij mijn schoonouders met de hele familie. Heel erg gezellig en ik zou het voor geen goud willen missen. Dus hier ga ik hetzelfde doen als de voorgaande jaren.
Ik ben op 27-12-2011 uitgerekend. Met de kerst hebben we een avondje bij ons thuis afgesproken. Gewoon lekker borrelen, hapjes en wat cadeautjes. Verder met oud en nieuw niets afgesproken. Ik merk dat ik nu na een avondje gezellig doen met vrienden op locatie al door mn lichaam teruggefloten wordt....dus hou het allemaal lekker dicht bij huis en bekijk het per dag en week....we zien wel. Ik hoop heerlijk met ons 3tjes naar het vuurwerk te kijken en te luisteren met oud op nieuw.....lijkt me erg bijzonder. Iedereen alvast fijne feestdagen.
Ik was vorig jaar ook hoogzwanger (7 febr uitgeteld) en wij bleven lekker thuis met zijn 2-en. Lekker tv kijken, lekkere hapjes erbij. Om 0.00 uur jip en janneke champagne, zo'n buis met confetti leeg geschoten en toen buiten een wensballon opgelaten. Ons meisje had in mijn buik geen last van de knallen of het vuurwerk, dus niet dat ze schrok. Ben wel benieuwd hoe dat dit jaar gaat, dan is ze 10,5 maand.
Ik ben 4-2 uitgerekend en ga gewoon lekker naar vrienden, oudste kan daar ook lekker spelen en naar bed als ze moe is. Lekker hoor, beetje bank hangen met zn allen (zij hebben ook 2 kleintjes) en oliebollen kanen
Ik ben 17 januari uitgerekend. Met kerst zijn we bij de ouders thuis voor een kerstdiner. Oudjaar blijf ik lekker thuis. Heb nou al moeite met opblijven tot 12 uur, dat zal dan vast niet beter zijn. Ik vind het wel best.
Ik was in '09/'10 ook hoogzwanger met de jaarwisseling, en we zaten daarnaast ook nog eens fijn ingesneeuwd die winter. Ik weet niet eens wat we gedaan hebben dat jaar. Ik vermoed dat we domme films gekeken hebben elkaar een kus gegeven hebben en zijn gaan slapen. We zijn beiden geen feestbeest, gelukkig
Wij rijden met kerst altijd letterlijk het hele land door (mijn ouders in de kop van Noord Holland, schoonouders in Limburg) dan ben ikzelf ook nog jarig de 29e, dus met oud en nieuw ben ik er eigenlijk altijd wel een beetje klaar me Meestal spreken we af met wat vrienden, lekker oliebollen eten, de mannen steken nog wat vuurwerk af en dan vind ik het eigenlijk wel mooi geweest
Hier 10 januari uitgerekend maar word rond de 20e ingeleid.. dus oud en nieuw met een baby. Geen idee wat we gaan doen.. Denk gewoon thuis.. of naar familie (waar het als het goed is ook wel redeiljk rustig is geen dronken/rokende mensen maar gewoon gezelligheid) Ligt een beetje aan hoe het gaat met de baby.. wil aan de ene kant ook niet trekken met zo'n kleintje. We zien het allemaal wel1
Ik moet oudjaarsdag om van 7.00 tot 14.30 werken. Daarna ff slapen en dan 's avonds feestje met een paar vrienden. Volgende dag van 8.00 tot 15.00 dus erg laat zal het voor mij niet worden. Wilde eigenlijk kerst werken, maar helaas te weinig gegadigden voor oud & nieuw dus ben ik maar over gegaan. Een vriendin is dan net bevallen dus die gaat het ook niet laat maken. En we hebben een stel vrienden die niet drinken dus dat scheelt. Zal een minder heftige oud & nieuw worden dan andere jaren, maar ja. Tenminste ook geen kater de volgende dag
Hier precies zo, ik was op 1 feb uitgerekend (pas op de 13e bevallen). Kerst hebben we met mijn familie bij ons thuis gevierd en oud en nieuw lekker met ons tweetjes thuis. Ik was ziek dus heb gebikkeld tot 00.15 uur en ben toen naar bed gerold. Volgend jaar weer feest dachten we toen. Inmiddels zijn we wel zover dat we het vorig jaar eigenlijk wel heel gezellig vonden met ons tweetjes en dat we het nu misschien wel weer gaan doen.