Wat doen jullie met oud en nieuw?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linana, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik ben elke keer met de feestdagen zwanger geweest bij nr 1 moest ik alleen nog ruim 7 mnd, bij nr 2 ruim 18 weken en bij nr 3 6-7 weken, wij vieren kerst met de families en oud naar nieuw was het meestal thuis met vrienden of bij vrienden of soms bij schoonouders, wat het dit jaar wordt weet ik niet, ik denk mss ook gewoon thuis met het gezin, genieten van ons laatste weken als gezin met 4

2. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hihi ik hoop met oud&nieuw in mijn kraambed te liggen met mijn kleine meid

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik hoop dat we dan lekker met zn viertjes thuis zijn ;)

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hier komt mijn schoonfamilie met oud&nieuw langs. Helemaal geen zin in, drukke familie en roken en drinken allemaal. Ga wel afspraken maken met mijn vriend over hoe het moet gaan (ben pas 24-3 uitgerekend maar heb echt geen zin in drukte, mijn voorstel was om ons laatste oud&nieuw saampjes, ergens anders te vieren mja) zoals niet roken binnen, ik ga in de middag naar bed (hele familie is er al 's middags want ze komen van ver) en als ik na de nieuwjaarswensen moe ben, ga ik naar bed en zullen de anderen rustiger aan moeten doen. Ik en de baby hebben onze rust nodig, ook (juist?) rond de drukke feestdagen!
    En familie helpt met opruimen, ze blijven immers ook met zijn alles slapen, ik wil niet dat ik de volgende dag alles sta op te ruimen en schoon te maken terwijl iedereen nog ligt te ronken.

Ego he als ik het zo teruglees hahaha

5. Dana

Dana Niet meer actief

ik blijf lekker thuis omdat ik zwanger ben en een peuter op bed heb liggen, ik vind het ook echt niet erg heb er niks mee.

6. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Misschien ben ik met oud en nieuw wel aan het bevallen haha ben de 29e uitgeteld en als ik bevallen ben dan vier ik het in mijn kraambed met mijn man en een glaasje bubbels, ben ik nog nier bevallen dan gaan we om 12 uur ff de buurt in maar niet lang en mijn man moer nuchter blijven voor het geval dat ook mijn moeder blijft nuchter voor het geval onze uk besluit toch op de eerste dag van het nieuwe jaar te willen komen! Rustige jaarwisseling dit jaar dus. ( mits ik lig te puffen)

7. liza76

liza76 Lid

26 jul 2011
    41
    0
    0
    lekker thuis blijven haha tenzij ik lig te bevallen of in het ziekenhuis lig..
    ben 1 januari uitgerekend maar mag wel iets eerder komen van mij haha

8. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    30-12 uitgerekend maar dat bederft de pret niet;)
    ben gek op de feestdagen en we zien wel wanneer ons meiske zich wil laten zien.

1e kerstdag bij mijn ouders 2e bij me schoonouders
    oud en nieuw gewoon thuis maar wel gezellig met lieve vrienden.

9. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik was 11-01-2011 uitgerekend......met kerst heb ik lekker bij m'n ouders gezeten en met oud en nieuw weer met heel de vriendenclub bij elkaar.

Wilde er juist lekker uit!!! M'n meisje is geboren op 4-01-2011.

Meis je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt:D

10. zwendel

zwendel Niet meer actief

hier uitgerekend op 28 januari. met oud en nieuw ga ik overdag oliebollen bakken met mijn schoonzus (is een soort van traditie) en dan 's avond bij mijn schoonmoeder met de zelfgemaakte oliebollen (is maar 10 minuten bij ons vandaan)

11. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik ben 2 januari uitgerekend dus wij blijven thuis zowel als de kleine er maar ook als ik nog zwanger ben! :D

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik ben 6 februari uitgerekend en ben dan dus lekker met verlof.
    Wij vieren het gezellig bij ons thuis met veel van onze vrienden, ik heb er wel zin in moet ik zeggen! :)

13. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ben 30 december uitgerekend dus wij blijven thuis, lekker rustig doen.

14. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Wij hebben al een aantal uitnodigingen gehad, ook in het westen van het land, maar we blijven denk ik lekker in Groningen. Dan zijn we dicht bij huis en kunnen we in ons eigen bed slapen. Met oud & nieuw ben ik bijna 6 maanden zwanger en ik slaap nu al niet zo gemakkelijk meer.

15. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    genieten met zu'n 3tjes voor het eerst. Lekker thuis wat de hond word verdoofd ivm bang zijn hopelijk komen mijn ouders op bezoek

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Met zn 3tjes een nachtje weg, hoop dat het door kan gaan ben dan 37 weekjes zwanger.

17. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    hier 9 januari uitgerekend.
    wij gaan naar mijn ouders, en blijven daar ook slapen.
    dus zo gauw ik moe ben/word kan ik lekker mijn oude bedje in ;)

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ben dan 33 weken zwanger,Dus wil het dit keer ook niet te gek maken,Waarschijnlijk komen er een aantal mensen naar ons of we gaan met zn alle naar mijn schoonmoeder die 5 min. van ons vandaan woont. Ook altijd erg gezellig!!!
    En las al bij meer ben indd ook erg benieuwd of ik het ga redden tot 12 uur!

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Normaal zijn we met oud en nieuw altijd bij familie, maar dit jaar blijven we lekker thuis! Ik ben dan net bevallen en zie het niet zitten om met de kleine overal naar toe te gaan..

Dus lekker thuis op de bank met ons kersverse gezinnetje:D

20. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Heb het nooit een probleem gevonden. Me oud en nieuw zwanger te zijn. Was ik bij mijn jongste ook. Maar ik drink toch al zelden iets. Ja met oud en nieuw soms champagne wou ik dit jaar ook doen,.Maar nu doen we het niet! Heb het er graag voor over .Ben ook gezellig zonder drank .;):D

Deel Deze Pagina