Ik zit met oud en nieuw lekker bij mijn familie in noord holland thuis. Vond ik wel een leuke afsluiter van het jaar omdat ik ze al sinds mijn verhuizing naar limburg weinig heb gezien
nks bijzonders... ijn pa en ma komen later op de avond want mijna moet erken tot half 10. dan gewoon een hapje, drankje en verder niks.
Wij zijn lekker thuis met zijn drietjes. Wat lekkere hapjes op tafel en films kijken En naar ons mooie vuurwerk kijken natuurlijk
Wij met vrienden maar die wonen hier bijna om de hoek. Wij doen om en om sinds we beiden kids hebben.
Wij gaan met z'n drieen na vrienden van ons. Hun hebben ook een zoontje dus die 2 kunnen dan lekker met elkaar spelen. Eerst gaan we met z´n allen gourmetten,en later als de kinderen op bed liggen gaan we monopoly spelen Lekker met wat hapjes en een drankje. Gelukkig kunnen wij daar slapen.
Wij blijven lekker thuis, schoonvader komt denk ik hier en misschien na 24:00 even bij de buren als ze er zijn of de buren hier. Dochter wil absoluut niet naar buiten want ze schrikt van elke knal en begint dan spontaan te huilen. Zelfs nu er zo af en toe al een knal is, arm ding ...... Ze wil wel wakker gemaakt want ze is bang dat ze anders heel erg bang is als ze wakker schrikt van het vuurwerk.
wij gaan gewoon naar vrienden, 20 minuutjes rijden ofzo van huis. kind kan daar lekker slapen en met de slaapzak, kleedje en muts op in de auto en thuis lekker verder slapen. gaat hier prima, doen we vaker haha
zoals het er nu naar uitziet ook lekker thuis. overdag heeft ml, en wij miss heel ff, een gluhwein,oliebollen carbid schiet feestje.... duitland meats nederland zeg maar. is elk jaar bij bekenden. en dan savonds ligt ml halflam op de bank en kijken we wat tv whahah de gezelligheid......... wat hapjes en drankje erbij ik hou van holland kijken denk ik met de kids. en na het vuurwerk naar bed.
Bij ons thuis, met 2 vrijgezelle vriendinnen. Iets lekkers eten en daarna even de stad in voor 't vuurwerk en een optreden op de grote markt. De ene vriendin blijft slapen, de andere rijdt terug naar huis. Toevallig kwamen we er immers achter dat geen van ons drie plannen had met Oudjaar. En één van de twee vriendinnen heeft na 8 jaar nog altijd mijn verloofde niet ontmoet . Hoog tijd dus. Vorig jaar had ik mijn hele schoonfamilie hier met oudjaar, maar daar heb ik dit jaar geen zin in .
Dit idd. En verder blijven wij ook tbuis. Het is voor ons eigenlijk geen andere avond dan anders. Ik hoop ook dat het een beetje meevalt met het vuurwerk, vooral dat illegale. Het is niet mijn ding, ben altijd blij als het weer voorbij is.
Mijn man heeft nacht dienst dus ik ben lekker met de kindjes samen. We maken er een soort kampeer avontuur van. Koop allemaal lekkere hapjes, ik gooi de kampeer matrassen naar beneden, verbouw de woonkamer en we gaan lekker films kijken, lekker eten en we kijken wel of we wakker blijven voor het vuurwerk. Ik had trouwens ook nooit Ja gezegd als een kleintje zou hebben van 16 maanden. Is het nou bij mijn ouders dan zou ik het anders vinden maar bij vrienden ofzo niet. Maar ook ik ben van het als je iets afspreekt moet je het nakomen. Waarom ga je niet gewoon heel even, kijk je hoe die kleine reageert en vind ze het niets dan kan je altijd nog naar huis toch?
Lekker thuis mag niet veel hapje drankje en even op straat gelukkig nieuwjaar wensen hebben hondjes en de oudste hond is er bang voor..hier bij opa en oma dorp verder zijn ze al met vuurwerk bezig zoontje roep heel de tijd boem haha..