De meeste stoere kleding heb ik bewaard. De rest waarvan ik ook zoiets had, dat hebben ze straks ook nog wel, heb ik in een zak gedaan, die werd opgehaald voor arme landen.
heb een hele grote linnenkast waarin alle oude kleren zitten van mijn dochter en zoon. Net vorige maand weer een zak losgetrokken op zoek naar broeken voor mijn zoon die van mijn dochter zijn geweest. Ik bewaar ze nog maar even tot ik weet wat er deze keer uit komt En daarna...tja...als ik weer een jochie krijg, heb ik 2 kleine vriendinnetjes die heel blij zouden zijn met de oude kleren van mijn dochter En wordt het een meisje, dan gaat het echte jongensspul waarschijnlijk naar de kringloop. Nou hebben ze hier eens per jaar ook een kinderkledingmarkt in het wijkgebouw, dus daar kan het eerst nog heen natuurlijk Trouwens: de leukste babykleertjes bewaar ik sowieso. De babypoppen moeten toch ook kleertjes aan? En een paar maatjes groter kan er ook nog wat naar de psz als reservekleding
Mijn zus had alles bewaard: gewassen, gestreken en netjes opgeborgen. Nu is de tweede geworden en het is weer een meisje, dus heeft ze al het spul weer naar beneden gehaald en ziet er nog super mooi uit. Ik zou het zonde vinden om het weg te doen, kan altijd nog!
Ik bewaar alles voor een eventuele 2e. Als dat dan een jongen is of in het verkeerde seizoen die maat draagt, verkoop ik het of geef ik het weg.
Ik heb pas een hele doos meegegeven aan iemand van deze pagina die arme gezinnen in Marokko helpt. Ze is er nu naartoe volgens mij. Verder heb ik een deel aan het kledingonderdeel van de voedselbank hier gegeven, en een deel aan het kdv.
Werd er altijd van beschuldigt nooit wat weg te gooien als ze mn dozen kinderkleding zagen. Heb dan ook t grootste deel bewaard. Vooral die met herinneringen of dure/aparte/handige dingen. 10 jaar later....heb ik weer n kindje. Altijd t gevoel gehouden dat er nog eentje moest komen ondanks dat ik gescheiden was en de rest al redelijk groot. En mn gevoel klopte Dus alle rompertjes, beddegoed, sommige kleertjes (vorige 2 waren nml jongens),luiers,slaapzakjes etc komen nu weer helemaal goed van pas. En we zijn er nog niet echt over uit of dit de laatste is. Waarschijnlijk wel hoor. Maar als we zeker zijn dan zie ik nog wel wat ik ermee doe. N deel bewaar ik zeker.
ons beebje is er nog niet ... maar merk kleertjes wil ik bewaren .....en stel dat ik een pakje bij de zeeman of zo vandaan heb en het ziet er niet meer mooi uit dan gaat het de container in ...en alles daar tussen in tussen de merk en de slechte kleertjes geef ik weg of het gaat naar een kledingbak of een 2e hands winkel
een tante van mij doet rommelmarkten. als ik echt veel heb dan ga ik gewoon een x met haar mee en vraag ik bv voor alle broekjes 2euro. voor alle truitjes 2 euro en voor alle setjes 5 euro ofzo...
Tot nu toe heb ik alles bewaard, wie weet komt er nog eens een meisje bij. Zo niet, dan zal ik een deel wel in de kledingbak doen, een ander deel verkopen op MK (maar dan de hele mikmak in 1 keer voor 1 bedrag) en wat bewaren voor later, gewoon omdat ik daar herinneren aan heb en het zo schattig vind.
Ik heb heel veel gekregen. 3 dozen vol. Dat ga ik nooit allemaal gebruiken. Hoorde van een collega dat de voedselbank ook wel kleding aanneemt, tenminste, bij hun kerk die dat regelt wel. Dus denk dat ik daar het spul heen doe wat ik zeker niet ga gebruiken.
hihi Hier gaat zo'n beetje de kleding in de allerkleeinste maatjes alle vriendinnen af, ik heb het nu ook al staan een badje vol maat 50-56-62-68. Dus dat bewaar ik sowieso voor de volgende die zwnger wordt en anders blijft het hier staan voor een 2 e. Ik heb ook grotere kleren van een vriendin gekregen (jongens) en er komt nog veel meer aan aangezien haar knul 2 is en haar dochter nu een half jaar. dus ik bewaar alles en geef een gedeelte weer door. Pakjes die ik zelf erg leuk vind n gekocht heb zal ik wel bewaren, maar denk dat er heel veel gewoon weer mee gaat in het badje vol mini kleren.
Ik heb het meeste bewaard, alleen de goedkope kleertjes zijn naar een arm land gegaan. Het meeste ziet er nog zo mooi uit. Als we een tweede krijgen en het is een jongen verkoop ik het wel.
ik geef alles wat nog mooi is aan vrienden die een kleine krijgen/hebben en wat beetje vaal is doe ik in zo'n bak voor arme landen
ik heb alles gelukkig bewaard dus ik heb nog alles van de eerste en tweede en dat kan mooi worden gebruikt voor de derde, en dan mogen de kleine maatjes door de kinderen wel gebruikt worden als poppenkleding Na de tweede heb ik wel wat meidenkleding, vooral jurkjes opgestuurd naar de voedselbank, voor in kerstpakketten.
ik zoek voor mijn eigen oude kleding een opvanghuis oid op voor vrouwen, breng het daar persoonlijk langs en dan zijn ze er superblij mee. Het LdH en Humana verkopen gegeven kleding nl aan bewoners van hun opvanghuizen en daar ben ik op tegen, ik wil dat het gegeven wordt. Dus dat zou je ook voor je oude kinderkleding kunnen doen, een crisisopvang voor kleintjes zoeken in je buurt en het daar langsbrengen. Bij mij in de buurt zit ook een soort voedselbank, daar kun je ook informeren of zij gezinnen weten. Ik ben dat zeker van plan!
Heb inmiddels wel een goed doel gevonden... Heb alle kleding waarin ik Lena niet voor me zie zeg maar.. zonder 'gevoelswaarde' verzameld en dat gaat via iemand van het forum naar Marokko waar mensen het erg goed kunnen gebruiken De rest bewaar ik nog even.. het eet geen brood. @ sjokoholic dat is ook wel een goed idee trouwens, heb nu veel op mp staan maar als ik het daar niet kwijt raak dan eens kijken of er zoiets in de buurt zit...