Eerst werken van 9:00 - 17:00 (sluiten lekker vroeg, i.p.v. 21:00). Daarna gezellig met zijn tweetjes eten, even langs mijn schoonouders en 's avonds komen er vrienden over de vloer. Heb er nu al zin in! Al hoop ik wel dat ik het volhoudt tot 12 uur minimaal, want ik lig nu al half voor pampus...
Eerst werken tot half 4. Dan haal ik mijn man en zoon op en rijden we door naar oom en tante. Daar vieren we het elk jaar, vaste prik. Mijn man bakt daar kip saté zodat we gezamenlijk lekker gaan eten met lekkere hapjes ed.
Dit. Verder komen mijn ouders op visite. Hapje, drankje. En om 1 uur lekker naar bed. Dag erna heerlijk het nieuwe jaar beginnen in de sportschool
S morgens gaan we van 09.00 tot 12.00 nieuwjaar zingen aan de deuren. Dan s middags even rusten/slapen in bed en s avonds bij vrienden waar we met 10 andere stellen zijn en een stuk of 18 kinderen.
Werken van 14.30-23.00 en dan snel door naar vrienden (meiden zijn logeren) om vervolgens de volgende dag weer van 14:30-23.00 te werken
Aangezien we kersverse ouders zijn geworden, gewoon lekker thuis. Normaal is dat altijdveen avond met vrienden, maar dat zit er dit jaar (en de komende) niet in op de manier waarop we het de laatste jaren gevierd hebben. S'middags bak ik altijd oliebollen die ik daarna ga rondbrengen. Dit blijven we wel lekker doen, en dit jaar dan wat extra's koken voor het s' avonds
Overdag oliebollen bakken en de avond lekker spelletjes doen met hapjes en drankjes daarbij.. Dit jaar heerlijk rustig met familie. Nieuwjaarsdag krijgen we veel mensen over de vloer voor een nieuwjaarsborrel.
Wij blijven thuis, hebben 2 oude honden die erg bang zijn. Kinderen maken we wakker voor twaalf uur, en als het dan weer rustig is met vuurwerk halen we nog een borreltje bij mijn schoonouders
3 uurtjes werken.. dan even slapen anders houd ik het echt niet vol. Dan naar mijn ouders.. om het te vieren. Kids blijven daar dan slapen
Lekker thuis, kinderen naar bed net als normaal. Ga ze niet wakker maken, moet nog kijken of we het zelf halen en al niet naar bed gaan hihi..heel laat naar bed houden we gewoon niet vol.
Overdag carbidschieten, einde middag oliebollen bakken met mijn vader (traditie) daarna daar eten. In de avond diverse malen naar buiten om alvast wat knalvuurwerk af te steken. Verder in de avond gezellig met z'n allen samen zijn. Drankje erbij, spelletjes doen, lol maken. Om 12 uur champagne en vuurwerk afsteken! En rond 1 uur/half 2 naar een nieuwjaarsfeest die tot circa 6 uur duurt. Ik heb er zo'n zin in!
Wij gaan naar vrienden in België en blijven 1 nacht bij een vriend slapen en de volgende nacht bij m'n schoonouders.
Werken tot 13:30 (ik kom dan uit een slaapdienst) en dan eind vd middag oliebollen kopen. Begin vd avond gezellig hapjes op tafel en tv kijken,gewoon thuis. Tussendoor wat kindervuurwerk met de oudste laten knallen en afsteken (wat niet hij maar ik doe uiteraard) De kinderen laten we slapen,tenzij ze wakker worden dan kunnen ze meekijken naar het vuurwerk