Vandaag heb ik met predictor getest; negatieve test (1 dag over tijd)... 2 dagen geleden ook test gedaan (eigen merk Kruidvat) en uiteraard ook negatief..... toch echt gevoel zwanger te zijn. : Iemand ervaring met een merk die ook bij weinig hcg waarde positief test?
Ik zelf heb sensitest gebruikt, die schijnt maar weinig HCG nodig te hebben. Je kunt sensitest via internet bestellen op www.sensitest.nl Succes!
ik heb zelf met predictor getest 5 dagen voor nod nega natuurlijk maar heb ook met die van de kruidvat getest op die verscheen wel een lichtroze lijntje binnen de tijd das pas om gek van te worden vandaag de hele dag al geen zin om te eten en ook nog eens ongelooflijke krampen in mijn buik en onderrug vanavond huisarts bellen voor uitslag om zevenen dan weet ik het zo goed als zeker denk ik
alle internet testen hebben een gevoeligheid van 25u/ml terwijl cb en predictor op resp. 50u/ml en 100u/ml reageren
nu hopen dat die van de kruidvat die ik gisteren gedaan heb en die van de supermarkt van vandaag niet liegen die gaven een licht roze lijntje pffffffff
Ik kan geloof ik vandaag testen maar w8 vannacht nog even af... Heb wel net via de pendelaar gehoord dat ik in oktober zwanger ben van een jongen :S Vind dat nog steeds een beetje raar... Weet niet of ik het nou moet geloven of niet. Ik wil het wel graag geloven maar twijfel... hihi
Ja Musje maar ik wil nog even geniet van het idee dat ik misschien zwanger ben Ben al best vaak teleurgesteld. Heb weleens meer gehad dat ik na mijn NOD 's nachts wakker werd met vreselijke buikpijnen en bloed in m'n onderbroek... Dus ik wacht gewoon rustig af (nouja rustig... hihi)
Herkenbaar... als ik overtijd raakte dan werd ik vaak pas ongesteld prompt na het doen van een (negatieve) test... vaaagg! Geniet lekker van het gevoel!
Hebben jullie ook problemen gehad met ontpillen? 2 maanden cyclus gehad van 33 dagen. Nu al ene van 47 vandaag
Ik heb gisteren 4 dagen voor mn nod met die van het kruitvat getest,die 2 voor 5 euro. Er kwam heeeel erg licht een 2e streepje maar dan ook echt licht. Volgens mij zijn die idd wel gevoelig. Maar je kan natuurlijk altijd pas beter testen op de dag dat je overtijd bent en dat ben jij al... Misschien andetrs je bloed laten nakijken?