Eigenlijk staat het in de titel al. Wat doen jullie met de gebruikte ovu testen? Bewaren of weggooien na aflezen? Heb vandaag voor het eerst getest en was negatief. Wat ik al verwachte natuurlijk. Zit op dag 10.
Ik heb een map aangemaakt met a4 lijntjes papier en zet voor de kantlijn de datum en plak aan het einde van de regels de testje. Aan het begin van de regel heb je ruimte om aan te geven of je geklust hebt. Ik teken daar een rood hartje (net zoals fertility friend dat doet) en aan het einde van de cyclus plak ik het FF kaartje op de achterkant van de pagina. Zo kun je dus zien wat je positieve ovulatietest is en wat FF aangeeft als eisprong.
Ik heb een boekje en bewaar ze daarin. Wel op karton onder elkaar geplakt met cyclusdag, datum en tijdstip erbij. Heb er veel aan gehad, want ik kan zo ook vergelijken met voorgaande maanden..
Super ideeen zeg. Ga ze zeker nu ook bewaren, want nu ik dit zo lees is het heel handig om ze te bewaren.
Jeetje wat een goede ideetjes allemaal hier....ik ga maar een schriftje kopen en ze ook maar inplakken want ik gooide ze altijd weg Maar nu ik dit lees ga ik ze ook bewaren... Thanks voor de goede vraag en leuke antwoorden!! Blij met dit topic Liefs Pien
ik ben deze maand begonnen met OVU testen, want door mijn grote tekort aan B12 was mijn cyclus totaal in de war en had ik geen idee wanneer mijn eisprong zou zijn. Heel handig dat je daarmee echt weet wanneer je vruchtbaar bent . Ik heb ze bewaard en ze liggen bij mij op de kast onder elkaar zodat ik ze kan vergelijken. Wanneer deze cyclus om is, dan gooi ik ze wel weg. Daarnaast heb ik een blaadje met daarop de datums vd testen, of ze posi of negi zijn en of we het gedaan hebben (en hoe vaak haha) . Ik mag hopen dat de testen wat helpen bij het zwanger worden....