Voel me echt zooo ellendig....!

Discussie in 'De lounge' gestart door wwndyy, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Ik weet niet zo goed waar ik dit moet tikken...
    Maar ik moet ff me ding kwijt...

Me mannetje is vanmorgen meegenomen door de politie...Hij had nog een boete openstaan van 20 dagen...Omdat ie zijn taakstraf niet gedaan heeft. (vorig jaar augustus)

Ik voellll me zo ellendig...Heb echt ff nergens zin in....Alleen maar janknummers luisteren...Ik heb me zo groot gehouden tegenover hem...Maar hij was de deur uit en begon keihard te janken...Sindsdien...Niets anders meer gedaan...Me kop pleurt ervanaf....Ben doodop...Maar mis m zooo !

Probeer me zo rustig mogelijk te houden...i.v.m. de kleine in me buik.
    Maar ik trek t ff niet meer... :cry: :cry:

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hoelang moet hij zitten?
    Heb je al contact gehad met het bureau om te kijken of er niet afgekocht ofzo kan worden?

3. agnes74

agnes74 Actief lid

23 nov 2008
    125
    0
    0
    Tja..als je je taakstraf niet uitvoerd weet je zeker dat ze het daar niet bij laten zitten en een keer weer voor je deur staan.....Maargoed, daar heb je nu niets aan. Maar even afwachten hoe het nu verder gaat. Sterkt ermee.

agnes

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    je kan helaas niet meer zitten om geen boetes te betalen
    dus als hij vast blijft zitten zolang moet je nog betalen

het is erg k*t idd heb het dit jaar ook meegemaakt
    heb je wel spullen gebracht naar het bureau?
    kleding enzo

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    en nu de boete betalen dan, is ie dan vrij?

6. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    Het gaat niet om een boete...
    Het gaat om een taakstraf... die hij heeft gehad wegens diefstal...Die hij 2 jaar geleden gepleegd heeft.

@Agnes...Dit wisten wij ook...Alleen het rare is dat hij in die tussen tijd vaak zat met politie (omtrent andere omstedigheden) in aanraking is geweest...Waarom hebben ze hem toen niet meegenomen?

Hij heeft zijn spullen gelijk al meegenomen. Daar kreeg hij even de tijd voor...ze zagen dat ik zwanger was...en mocht gelukkig rustig afscheid nemen...

Hij zegt zelf dat hij een spelletje speelt met justitie...
    En als hij die verliest op de blaren moet zitten. Nu heb ik m zover dat hij iig geen spelletje meer speelt met justitie... Hij is op t goede pad nu...Maar er komen dingen boven bij justitie...van zoals je mertk 2 jaar geleden...Het lullige van alles dat ik het hierbij ook moet ontgelden...Dat vind hij het meest kl*te van alles...Hij wilde mij niet in zijn problemen sleuren...Dat zei hij al vanaf het begin...Maar heb er zelf voor gekozen...!

Al met al weten we dus dat het zijn eigen fout is...Maar daarom vind ik (ondanks dat ik het van te voren wist) wel kut om muhn vent 20 dagen verplicht te moeten missen...

7. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    He vervelend.Maar iig liever nu dan als je 39 weken zwanger bent toch?Nou ja liever helemaal niet natuurlijk,maar goed hij wist dat het kon gebeuren.Denk aan jezelf en je kindje en ga jezelf afleiden de komende 20 dagen.Succes

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik vind het voor jou echt heel sneu, ik hoop dat de 20 dagen snel voorbij zijn voor je.

over je vriend ga ik maar geen uitspraken doen ;)

9. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Miisschien makkelijk gezegd maar maak je niet druk, je weet waar hij zit. En als hij straks vrij is heb je iig niet meer de stress dat hij opgepakt kan worden want stel dat hij opgepakt werd met 39 weken of in je kraamtijd. Mag je hem wel bezoeken?

10. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Sneu voor jouw..

11. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    geen commentaar maar denk ik

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    tja - ik vind het sneu voor jou en knap stom van hem ... maar dat is mijn mening.
    Meid, ga lekker dingetjes voor jezelf doen, op de bank met films die anders nooit kan kijken, lekker tuttelen dat soort dingen ...

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Snap best dat je het erg vind dat je hem ineens 20 dagen moet missen. Maar van de andere kant moet jij maar denken (ook omdat je wist dat dit kon gebeuren) beter nu dan dadelijk als je bijna uitgeteld bent of als de kleine er net is. 20 dagen zijn zo voorbij, let maar op! Gewoon lekker je eigen ding doen, spreek extra wat af met vriendinnen, die maken vast extra tijd voor je als ze de situatie weten!

Sterkte!

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Boontje komt om zijn loontje zeg ik dan maar en je wist van te voren waar je aan begon... Alleen niet zo'n volwassen mannetje met zijn spelletjes! Succes...

15. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    Ik kan hem wel bezoeken... Moet ik wel weten waar hij zit... en dat weet ik niet! Hij heeft nog niet gebeld...Ik heb zijn advocaat gebeld maar die is vandaag niet meer op kantoor aanwezig. Ik heb zelf de politie gebeld maar die mag geen informatie verstrekken over overplaatsingen e.d.

Ik ben ook blij dat het nu gebeurd en niet als ik 39 weken ben...20 dagen valt ook best mee...Is goed te doen... Maar er zijn altijd momenten dat k t ff kut vind allemaal...

PS: Dergelijke berichten zoals: stom,geen mening en/of eigen schuld...ga ik verder niet op in na dat ik dit erover heb gezegd.

Jullie hebben gelijk...Het is stom en het is zijn eigen schuld...Dat weten we! Maar Hiervoor heb k niet een bericht gepost. Als je dit soort meningen heb (wat mag...) heb ik liever dat je deze maar ff hardop met je vriend/man buurvrouw/buurman bespreekt i.p.v. hier. Ik zit hier nl niet op te wachten. Met alle respect!

16. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    *Dikke knuf....*

17. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dit soort meningen mag, maar je wilt ze niet lezen begrijp ik, ik respecteer jouw mening en dat doe je met die van mij ook maar, met alle respect ;)

18. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    hai meisssss

ik heb het ook meegemaakt
    2 jaar terug, ik was 34 weken zwanger
    hij werd voor 3maanden vastgezet ook vanwegen
    werkstraf......
    hij kreeg gelukkig na een hoop geregel wel zwangerschapverlof voor..... 2 weken
    ik kreeg een keizersnee, 13 dagen later moest hij terug, ik weet hoe je je zelf voelt
    het is je vent, en ookal weet je het van tevoren
    het komt toch onverwacht!
    iedereen maakt fouten niemand is perfect!
    meissss.... zet even door je kunt straks wel lekker samen genieten van jullie baby
    veel sterkte ! groetjes gezinnetje

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sterkte meid, lijkt me inderdaad heel rot.

20. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    dat is meer verlof dan menig werkende man krijgt...... :(

Deel Deze Pagina