Zaterdag zijn we lekker met zijn 2en Zondag eerst brunch met zijn 2en, daarna komen er vrienden eten Maandag naar de schoonouders, gourmetten
Zondag uit eten met schoonouders en eerste of 2e paasdag dochter paaseitjes laten zoeken en meer niet want een week later is ze jarig haha
In ieder geval uitgebreid lunchen met een versierde tafel en een hoop lekkers en verder lantefanteren
Geen idee wat voor weer het wordt eigenlijk? Het is nu nog maar woensdag, dus hopelijk blijft het zondag droog.
Hier is het druk druk druk. Zondagmorgen brunch bij mijn moeder. Daarna pasen vieren met de hele familie van mijn man. Maandag ochtend eieren zoeken bij mijn vader, 's middags bij mijn schoonouders. En 's avonds ook nog wokken met mijn oma en alle neven en nichten...
Helaas zijn wij gestrikt (getikt is misschien een beter woord) om om half 11 aan de andere kant van Nederland te verschijnen aan het ontbijt en om 3 uur het bruidsmeisjesjurkje van onze meid door te passen bij de moeder van de bruid. Zucht... we hadden ons voorgenomen om dit jaar lekker thuis te blijven, eieren schilderen met Fay. Volgend jaar doen we echt niks.
Zondag gaan we eerst brunchen bij familie, daarna door naar schoonmoeder. En maandag vieren we mijn verjaardag en gaan we eerst naar de open boerderijdagen en dan nog lekker uiteten in de avond met de kids en onze beste vrienden. Heb er zin in!!!
1ste paasdag: Brunchen bij mn oom & tante samen met mn ouders en zussen en oma. daarna verjaardag van mn andere oma 2e paasdag: naar de kinderboerderij verder nog geen idee
Vrijdagavond naar de kerk en zondagochtend ook. Zaterdagavond met mijn beste vriendin naar de film. zondag overdag en maandag weet ik het nog niet, heb tentamens erna dus wel ff paar uurtje studeren. Wss met familie eten op maandag ofzo
Zaterdagavond lekker niks. Zondagochtend even naar mijn schoonouders voor de rest lekker relaxt. Maandag bij mijn ouders brunchen, altijd gezellig
Bevallen? Anders zaterdag eten bij schoonmoeder, zondag even naar schoonvader en maandag naar mijn ouders..redelijk volgepland dus.....
Zaterdag komen de kinderen van mijn zus logeren. Zondag avond gaan we met vrienden uiteten. En maandag lekker niks.