Wat doen jullie met pasen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    1e paasdag de 2e verjaardag van mijn dochter vieren en voor de 2e paasdag nog geen plannen

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moet het hele paasweekend werken.

Ik kom op 1ste paasdag uit de slaapdienst. Ga dan uitgebreid ontbijten met clienten op mijn werk. S'middags gaan we wat leuks doen met zijn 3tjes ( denk pretpark , we hebben een seizoenspas)

2e paasdag heb ik een dagdienst. Gaat manlief met de kleine oppad.

3. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier moet ik vanaf vrijdag tot en met dinsdag avond werken..
    zit in de zorg dus ook nog onregelmatige diensten...
    dus weinig pasen voor mij

4. Jel

Jel Niet meer actief

Het zal wel een weekend gevoel worden met de pasen.
    Maar sowieso vind ik het erbij horen om een lekker paasontbijt te hebben samen. Dus lekkere dingetjes kopen, croissantjes en andere lekkere broodjes, en ei, alleen lust mijn man geen ei. ;)

Misschien kunnen we nog de film van De Passion kijken, daar gaat het paasverhaal tenslotte over.

5. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    wij gaan 1e paasdag ff koffiedrinken bij mn ouders, en lekker ontbijten met zn 3-en, s avonds gourmetten. lekker rustig!

en 2e paasdag............wordt ons kaboutertje 1!!!!!!!!!!!!!! dus.... eten, drinken, kadootjes, slingers, liedjes, ballonnen, zo leuk!

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hier helaas ook niks bijzonders. Ik moet zaterdagavond een paar uurtjes werken en zondag vooralsnog geen plannen. Dat wil zeggen: geen plannen voor een ontbijt ergens of een paasdiner o.i.d.
    Maar ik hoop dat mijn vriend wel een klein ontbijtje voor me in elkaar fröbelt... :D

7. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Helemaal niks.. Twee lekkere luie dagen heerlijk. Kan me er nu al op verheugen.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Zaterdag verjaarsfeestje van zoonlief vieren. Zondag misschien nog paaseieren zoeken bij opa&oma in de tuin. Maandag verjaarsfeestje van 2 neefjes vieren. Drukke dagen dus!

9. tulip

tulip Niet meer actief

zaterdag bij een vriendin in dr nieuwe huis/bouwval kijken ;)

zondag s middags naar schoonouders en daar eten s avonds.
    maandag bij mijn ouders en met mn zusje en vriend uitgebreid brunchen.

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Zaterdag gaan we naar cirque de soleil en uit eten, dus zondag zal ik niet veel doen. Maandag wil ik de babykamer verder af maken. Muurstickers op plakken, plankje ophangen, kasten inruimen. Lekker rommelen thuis dus.

11. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Allereerst vanaf vrijdag 16.30 uur genieten van m'n verlof wat dan ingaat. Zaterdag boodschappen halen en thuis opruimen. Zondag vieren vriendlief en ik m'n verjaardag (vriendlief 24 april jarig en ik a.s. vrijdag), en 2e paasdag nog een beetje babyshoppen denk ik.

Fijne paasdagen allemaal!

12. Yoshka

Yoshka Lid

4 apr 2012
    78
    0
    0
    Azie
    Samen zijn met het gezin en ons settelen in de nieuwe woonomgeving en bijkomen van de jetleg aangezien we dan net een paar dagen in ons nieuwe huis zijn. Ik zal wel wat eieren kopen en verfspulletjes zodat de kids leuke eitjes kunnen maken.

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oja ik laat de oudste zondagochtend lekker eitjes verven....pas heeft ze het ook mogen doen en ze vond het zo leuk hihihi

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Eerste paasdag het vuur onder mn sloffen lopen (werk in de horeca,dus lekker druk).

Em tweede paasdag gaan wij lekker fijn naar Ouwehands dierenpark!

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

Hier hebben we gezorgd dat vriendlief moet werken zodat we geen verplichte bezoekjes hoeven af te leggen

16. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Een weekeindje naar scheveningen! Lekker langs het strand wandelen en bij de kachel zitten met dikke truien. Lekker winter vieren;)

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

1e paasdag viert mijn opa z'n verjaardag, 2e paasdag hebben we in de ochtend een 3decho :)

18. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

19. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Tweede paasdag wordt m´n middelste 4, dus gezellig zijn verjaardag vieren. Eerste paasdag thuis paasontbijt, verder niets.

20. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Zondagmiddag/avond hebben we een leuke verjaardag, waar we beiden veel zin in hebben.

Maandag wil ik een paasbrunch maken en 's avonds gaan we gourmetten.

Deel Deze Pagina