Ik ben eerste paasdag de hele dag op stal, eerst lekker met mijn paard naar de bossen en de rest van de dag helpen met een concours wat daar wordt georganiseerd. (Vriendlief moet toch werken) en 's avonds heerlijk met zn 2tjes gourmetten en dan lekker op de bank met een filmpje! En 2e paasdag ga ik vroeg paardrijden en waarschijnlijk smiddags met de hond naar de bossen en verder lekker niks!
goede vrijdag: manlief in de tuin bezig ik met de oudste dochter naar de jaarmarkt. Jongste dochter is bij opa en oma zaterdag manlief helpen bij zijn broertje 1e paasdag manlief thuis in de tuin bezig 2e paasdag naar de kermis en verder niks
ik ben eigenlijk niet zoveel van plan, lekker 2 daagjes thuis met mijn gezin en we zien wel wat we gaan doen.
Hopelijk bevallen!!! Zaterdag komt de vk me strippen, dus wie weet... Oké, vooruit dan maar: morgen bevallen en dan met pasen thuis in bed liggen met een kersverse baby is natuurlijk ook prima
Lekker ontbijten met m'n mannetje, samen niets doen, 's avonds lekker eten en tweede paasdag naar mijn schoonouders verjaardag van mijn schoonmoeder vieren.
Eerste paasdag gaan we helaas bij mijn schoonouders eten, wat zie ik daar tegen op zeg. Tweede paasdag gaan we lekker uitgebreid ontbijten, winkelen en 's avonds waarschijnlijk met vrienden uiteten.
1e paasdag: 's ochtends lekker uitgebreid ontbijtje.. 's middags lekker met elkaar, stukkie wandelen, gewoon genieten. 's avonds bij mijn schoonouders eten, maar niet speciaal omdat het paasdag is, komt gewoon zo uit. 2e paasdag: niks bijzonders, alleen avondeten met wat extra's, lekkere sausjes en toetjes.
Eerste paasdag ga ik met m'n moeder en zusje naar de ijhallen in Amsterdam, om een hoop zooi te verkopen (hoop ik ). 'S avonds hebben we een verjaardag van een vriend. Maandag overdag lekker in de tuin werken, gras leggen, bakken vullen. 'S avonds bij m'n schoonvader en vrouw eten.
Ik ga morgen een rondje Nederland doen (spullen ophalen van schoonouders die hun stacaravan verkocht hebben en die naar onze stacaravan brengen. Meteen even kijken hoe het er bij staat.) S'avonds eieren koken (stuk of 30) die we dan zaterdag na de boodschappen (die ik smorgens hoop te doen) gaan schilderen (nouja degene die ik niet met de voedsel kleurpille dingetjes kleur onder het koken) Eventueel nog wat zelf gemaakte haantjes bakken oid (mijn middelste wil dat altijd dus...) En dan 1e paasdag lekker ontbijten, wandelen of thuis knutselen/hobbyen net wat t weer toelaat en savonds gourmetten. 2e paasdag hoop ik de bossen in te kunnen met mijn gevolg. Maar goed...dat is dus weer wat het weer er van maakt.
Trouwdag vieren op zondag, alweer 4 jaar getrouwd! En maandag een brunch bij mijn ouders.. omdat ze dat zo graag willen