elke middag gaan ze in bad... en soms als het echt nodig is dan douche ik ze voor het slapen gaan nog even snel af....
Hier ook een exceemhuidje, dus 3 a 4 keer per week in bad. Meestal op zondagavond, dinsdagavond, donderdagochtend en zaterdagochtend. De rest van de week inderdaad een washand.
Hier geen eczeemhuid maar ik vind t niet nodig dat ze elke dag in bad / douche gaan. Dus om de dag badderen en de andere dagen gewoon wassen.
Hier meestal op zondag, dinsdag en donderdag in bad of douche. De andere dagen altijd het hele lichaam met een vochtig washandje opfrissen en daarna lekker insmeren met zalf voordat de pyjama aan gaat. En iedere ochtend helemaal wassen.
mijn meisje gaat bijna elke dag in bad of douchen met papa. Maar dat is eigelijk altijd s ochtends. Gaat ze een keer niet in bad dan wassen we haar even.
2x per week in bad. De rest van de tijd wassen ze regelmatig de handen, worden de snoeten na elke eetbeurt gepoetst en na het tandenpoetsen wordt de snoet nog eens met water nageveegd. Ik was dus niet het hele lijf of gezicht dagelijks met water en 'zeep'. Ik ben niet zo'n 'wasser'. Niet dat ik mijn kindjes vuil rond laat lopen, maar ik ben ook niet zo precies hoor. En een beetje bacterien kunnen geen kwaad. Zo denk ik erover.
Wij hebben geen bad en dochter wordt nu toch wel een beetje te groot voor het baybadje dus we douchen altijd samen. Of zij samen met papa. Ongeveer 4x per week. Verder bij wakker worden en bij naar bed gaan washand over de snufferd en poeperd (ook in die volgorde). Zoontje gaat 2x per week mee douchen of in badje.
Ze gaan gemiddeld 1 keer in de 3 dagen onder de douche, bad hebben we helaas niet. De andere dagen wassen we gezicht, handen en van onderen. Vind dat douchen veel te veel gedoe en ook niet nodig
Tygo gaat elke ochtend met mij samen (in het weekend meestal met pa) onder de douche. Zal straks als de jongste oud genoeg is, wel samen met haar in bad willen ipv douchen.
momenteel was ik hem of doe ik hem in bad in de keuken, omdat de douche zo koud is nu ivm oosten wind. ik zelf douche wel maar mijn zoon doe ik dit niet aan haha. maar zodra het weer kan gaat hij weer 3x per week onder de douche, dit vind hij nl geweldig. Maar nu even in bad en wassen ipv douchen en wassen.
Heb ik al geprobeerd! Ik maak dan haar haar helemaal nat, en doe er anti klit lotion in speciaal voor kroes haar, maar zelfs dan kom je er niet doorheen...tenzij ik echt doortrek en haar pijn doe. Maar dat doen we maar niet!
Hier elke dag in bad of douchen,Haar haartjes was ik om de dag,maar wel elke dag spoel ik haar haartjes...
Bij ons op woensdagavond, vrijdagavond en zondagavond in bad en de rest van de dagen iedere avond in de douche.
Elke ochtend wassen (snoet, handjes en kontje) en 2 keer per week in bad of onder douche. Tussendoor snoet en handen. Hele droge huid in de winter en water droogt de huid nog meer uit dus daarom 2 keer....
Hier gaan ze allemaal elke dag in bad (3 tegelijk, dus schiet lekker op) De oudste douchet ook elke dag.
Mijn zoontje gaat op vrijdag uitgebreid in bad en de rest van de week 2 x onder douche alleen of met papa mee. En natuurlijk wanneer nodig. In de ochtend wordt hij gewassen met een washand. Dochterlief gaat 2 x per week in bad en 1 x mee onder de douche. In de ochtend wordt ook zij gewassen met een washand.