Wat doen jullie met peuter 's avonds wassen/douchen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door oogappel, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee gaat om de dag in de douche.. In de zomer gaat ze wel elke dag ivm zweten en veel buitenspelen..

Esmee heeft trouwens ook een droge huid maar vind douchen zo lekker..

2. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Zolang ze er geen last van heeft is het prima toch?

3. mier47

mier47 Lid

5 dec 2008
    22
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    puttershoek
    hier een dochter van 3 gaat elke dag in bad/ of douche, heerlijk zo'n lekker ruikend in gesmeerd kindje op de bank en ze slaapt er ook goed van!

kan me wel voorstellen als je kindje een moelijke huid heeft dat het een ander verhaal word!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.256
    6.154
    113
    Mijn kindjes gaan 2 keer doordeweeks in bad.
    Mijn zoontje zou wel elke dag willen, maar zit helemaal onder t eczeem. Mn dochtertje heeft een perfect gaaf huidje, maar wordt nu nog niet warm of koud van in bad gaan.
    In het weekend gaan we 1 x met zn 4tjes onder de douche, voor mij het koudst, ik sta achteraan hihi, maar oh zo gezellig.
    Totaal 3 keer per week dus.
    Voor de rest s ochtends wel ff gezicht en kont boenen, maar dat is ff een kattewasje.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    om de dag ook, al is dat maar 1 keer 's avonds, de rest smorgens. De andere dagen hou ik haar wel schoon, maar ik haal geen washand over haar hele lijfje.

6. Samama

Samama Niet meer actief

Mijn dochter gaat iedere dag onder de douche, en meestal 1x in de week in bad.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan doucht in principe elke dag.
    Of hij moet heel erg moe zijn, dan was ik hem even snel voor hij naar bed gaat.
    Maar dat gebeurt hooguit 1 x per maand.

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    4 a 5 keer per week in bad (vooral op kdv dagen even die 'beesjes' eraf wassen ;))

9. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Om de dag gaat die van ons in de douche. Wel altijd sávonds. En de dagen dat ie er niet onder gaat ook gewoon ff washandje dr overheen.

Deel Deze Pagina