Esmee gaat om de dag in de douche.. In de zomer gaat ze wel elke dag ivm zweten en veel buitenspelen.. Esmee heeft trouwens ook een droge huid maar vind douchen zo lekker..
hier een dochter van 3 gaat elke dag in bad/ of douche, heerlijk zo'n lekker ruikend in gesmeerd kindje op de bank en ze slaapt er ook goed van! kan me wel voorstellen als je kindje een moelijke huid heeft dat het een ander verhaal word!
Mijn kindjes gaan 2 keer doordeweeks in bad. Mijn zoontje zou wel elke dag willen, maar zit helemaal onder t eczeem. Mn dochtertje heeft een perfect gaaf huidje, maar wordt nu nog niet warm of koud van in bad gaan. In het weekend gaan we 1 x met zn 4tjes onder de douche, voor mij het koudst, ik sta achteraan hihi, maar oh zo gezellig. Totaal 3 keer per week dus. Voor de rest s ochtends wel ff gezicht en kont boenen, maar dat is ff een kattewasje.
om de dag ook, al is dat maar 1 keer 's avonds, de rest smorgens. De andere dagen hou ik haar wel schoon, maar ik haal geen washand over haar hele lijfje.
Nathan doucht in principe elke dag. Of hij moet heel erg moe zijn, dan was ik hem even snel voor hij naar bed gaat. Maar dat gebeurt hooguit 1 x per maand.
Om de dag gaat die van ons in de douche. Wel altijd sávonds. En de dagen dat ie er niet onder gaat ook gewoon ff washandje dr overheen.