Wat doen jullie met Sinterklaas en een kindje van 1,5jr?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Princess81, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als wij echt de schoen zouden zetten, zou ik er trouwens eerder een klein kadootje in doen, dan snoepgoed. Mede idd vanwege het feit dat die kleintjes dan gelijk dat snoep op willen eten.
    Schoenzetten met snoepgoed erin, gaan wij dus pas doen als ze snappen dat ze pas later op de dag een beetje van hun snoep op mogen eten :)

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Bedankt voor al jullie reacties! Wij gaan ook maar geen schoentje zetten. Toevallig kregen we vd week een uitnodiging binnen voor een sinterklaasfeest met onze straat en daar gaan we heen. Pakjesavond slaan we over, want dan is ons 2e kindje net geboren ;) Ik heb ook een pietenmutsje gehaald voor dochterlief, staat zooo schattig! Ik heb er zin in, vind de sinterklaasperiode altijd erg leuk en ik verheug me echt op volgend jaar als ze het wat meer gaat begrijpen :D

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vorig jaar met Sinterklaas was Eva bijna 2, ze mocht dan wel haar schoen zetten als wij dat leuk vonden of als zij eraan dacht ;). Ze kreeg een paar keer een klein cadeautje, een paar keer een soepstengel of een mandarijntje en ook wel eens wat lekkers. Dat mocht ze dan meteen opeten (was maar klein, 3 kruidnootjes ofzo, vind het dan ook sneu als ze het niet mogen eten nog).

4. tulip

tulip Niet meer actief

Wij doen het gewoon zoals alle andere kinderen. Ze gaan het pas snappen als ze het meegemaakt hebben. Vorig jaar, was meisje ruim 1 (ze is van 23 oktober) en hebben we gewoon haar schoentje gezet. Ook al boekjes voorgelezen van sint en piet en daar zag ze ook kindjes hun schoen zetten. Toen ze s ochtends uit bed kwam, riep ze meteen oesh (schoen) kijke!! Dus ze begreep het met haar 1 jaar en 2 maanden prima. We hebben de schoen 2 keer gezet, 1 keer wascokrijtjes en 1 keer een kleurboekje.
    We zijn ook naar de intocht geweest en hebben pakjesavond gevierd. De surprises hebben we gedaan toen ze op bed lag.

Dit jaar doen we het precies zo.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

patries het ligt dus echt aan je kindje.
    Wel leuk dat jullie het zo doen. Ligt dat voor je data dus?

Wij hebben ook teveel sint. Maar bij alles 1 kado is wel leuk genoeg. Het is al leuk als losse opa bij ons komt eten en we naar losse oma gaan en dan nog een kado krijgen.

De schoen wordt wel gezet maar dan met een politieauto erin met geluid. Klein maar fijn. Ik heb de dag ook al klaar staan want op die dag moeten in naar de therapeut en een nieuw kado om mee te spelen is altijd fijn. ;)

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ja, de 28e :D haha, maar als ik bevallen ben, dan gaat Ed gewoon met haar ;)

Losse opa en oma; hihi, leuke bijnamen, noemt Pauline ze ook zo :p Goed geregeld met het schoentje zetten, ben benieuwd hoe ze reageert, Pauline krijgt natuurlijk van het kdv ook al wat mee...

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

oooo jaa dat is waar., Daar ook al :-s

Ja ze noemt ze ook losse oma en opa. Hahaha

Deel Deze Pagina